Alleen naar Rock Werchter?

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Alleen naar Rock Werchter?

Dit onderwerp bevat 34 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  noukster 4 maanden, 1 week geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 34)
  • Auteur

Saar

Hey Hey!

Ben je op dit moment alleen om naar Werchter te gaan en ga je liever met een leuke groep muziek liefhebbers mee? Laat hier dan een berichtje achter!
    In 2005 zijn we er reeds mee begonnen om mensen samen te brengen, ondertussen doen we dit al 10 jaar. Meer als 80 mensen hebben we al leren kennen via deze weg. Het is een prachtig concept en het werkt goed!

Dus welkom!

Groetjes,

Saar

1+

Simon

Ik wil misschien lastminute een weekendticket kopen, en dan zou ik wel mee willen gaan!

0

Saar

Hey Simon!
    Er is zeker en vast een groep, ben daar in 2005 mee begonnen. Dus kom er maar bij ! Ik kan je geen privé bericht sturen wat vervelend is, dus kan je mij anders even toevoegen op fb ‘saar mostinckx’ om af te spreken?
    Tot snel!

0

Rens

Hoi Saar,

Vooralsnog ziet het er naar uit dat mijn vriendin en ik alleen naar Rock Werchter komen. Geen nood, afgelopen jaar Sziget met zijn 2tjes gedaan en dat is ook goed gelukt. Toch is het leuk als je met gelijkgestemden een festival kunt beleven en samen een feestje kunt bouwen.
    We hebben 2 combitickets en toegang tot de Hive. Kijken er nu al naar uit, ik ben benieuwd naar je reactie.

Groetjes Rens

0

Jeffrey Hage

Hoi Saar!

De kans is voor mij groot dat ik aankomend jaar ook solo naar Werchter zal gaan. Ik heb dit in 2015 ook al eens geprobeerd. Dat ging wel maar laat ik zeggen dat met een aantal ( Nederlandse ) mensen toch net wat leuker is.

Ik zou het daarom fijn vinden om via deze manier in contact te komen met mensen die mij wel op sleeptouw mee willen nemen haha.

Ben benieuwd naar je reactie!

Jeffrey

1+

Lissy

Hi Saar & friends,

ik ga dit jaar waarschijnlijk voor het eerst alleen naar Rock Werchter. Ik ga regelmatig alleen naar concerten dus dat moet goed komen, alleen lijkt het me leuk om op een groep terug te kunnen vallen en ook samen op de camping te staan! De kaartverkoop voor de campings is zojuist begonnen. Wat voor een kaarten nemen jullie?

Groetjes,

Lissy

0

Joris

Hallo iedereen
    Ik zoek ook gezelschap voor deze werchter. De line up is gewoon te goed om niet te gaan.
    Helaas is er niet veel interesse in de vriendenkring om 4 dagen te gaan (te oud, kinderen, les excuses sont faites pour s’en servir ).

Stuur maar een berichtje voor info, heb voorlopig nog geen tickets besteld.

0

Joe

Hallo iedereen
    Ik zoek ook gezelschap voor deze werchter. De line up is gewoon te goed om niet te gaan.
    Helaas is er niet veel interesse in de vriendenkring om 4 dagen te gaan (te oud, kinderen, les excuses sont faites pour s’en servir ).

Stuur maar een berichtje voor info, heb voorlopig nog geen tickets besteld.

Dan vrees ik dat je te laat bent.

0

Joris

ah damn, had niet door dat de combi’s al wegwaren. Dan zal ik een andere oplossing moeten vinden.

0

Tess

Heee!

Ik ga waarschijnlijk ook alleen naar Werchter. Zou graag willen aansluiten bij een groep. Ik ben 20 dan.
    Saar, hoe zit het met leeftijd in de groep?:)

Byeeee

1+

Ewa

Hello!
    I’m going alone to Rock Werchter on Saturday.. I’ve been already alone to Pinkpop and it sucks… So if anyone is there who is going alone and looking for a company please let me know 🙂

0

marsupilami

Hola! Afgelopen jaren gingen wij altijd met een hele groep, maar daar zijn er nu nog maar 2 van over! We kennen nog wel een andere groep, maar die staan op de Hive en gaan vaak niet weg bij de Main.

Mochten mensen zin hebben aan te sluiten, stuur me dan een berichtje! Wij staan op camping C7.

Stippel wel zelf je route uit en dan kan je ons joinen als we naar hetzelfde gaan, ik heb namelijk al een heel schema klaarliggen en daar zal ik niet snel van afwijken 😉

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  marsupilami.

Rock Werchter: 15-16-17 // Lowlands: 16

0

Tess

@marsupilami

Wat voor een leeftijden komen in de groep die jij nog kent voor?

0

Yvar de niks

Hallo,het ziet er naar uit dat ik dit jaar ook alleen naar rock werchter moet. Degenen met wie ik zou gaan hebben of afgezegd of te laat een kaartje gekocht. Het is mijn 3e keer in werchter en ik zou toch nog graag heen gaan met een leuk groepje mensen. De camping maakt voor mij verder niks uit, als het maar gezellig is!

0

marsupilami

@marsupilami

Wat voor een leeftijden komen in de groep die jij nog kent voor?

Wij zijn zelf 24 en 22, de andere groep zit daar 5/6 jaar boven!

Rock Werchter: 15-16-17 // Lowlands: 16

0

HollandiaFCB

Hallo,het ziet er naar uit dat ik dit jaar ook alleen naar rock werchter moet. Degenen met wie ik zou gaan hebben of afgezegd of te laat een kaartje gekocht. Het is mijn 3e keer in werchter en ik zou toch nog graag heen gaan met een leuk groepje mensen. De camping maakt voor mij verder niks uit, als het maar gezellig is!

Hoe kan je precies te laat een kaartje gekocht hebben? 😛

LL: 2011
    PP: 2012, 2016
    RW: 2015, 2017

0

Yvar de niks

Hoe kan je precies te laat een kaartje gekocht hebben? 😛

Dat weet ik niet haha. Ze waren te laat om een kaartje te kopen dat bedoel ik

0

Yvar de niks

Hallo iedereen,
    Ik en tess hebben besloten om samen een groepje op te zetten om mee naar werchter te gaan. Iedereen mag zich bij ons aansluiten voor gezelligheid op de camping en het festivalterrein. Stuur vooral een berichtje naar een van ons!

1+

Rockbeer

Laat dit niet ruchtbaar worden. Dan heb je zo Project X deel 2 te pakken. Kan ook gezellig zijn trouwens.

0

Paddy

Laat dit niet ruchtbaar worden. Dan heb je zo Project X deel 2 te pakken. Kan ook gezellig zijn trouwens.

Alleen als je tickets voor RW en camping hebt, dus een project X zal het niet zo snel worden.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

0

Pascal

Hola! Afgelopen jaren gingen wij altijd met een hele groep, maar daar zijn er nu nog maar 2 van over! We kennen nog wel een andere groep, maar die staan op de Hive en gaan vaak niet weg bij de Main.

Mochten mensen zin hebben aan te sluiten, stuur me dan een berichtje! Wij staan op camping C7.

Stippel wel zelf je route uit en dan kan je ons joinen als we naar hetzelfde gaan, ik heb namelijk al een heel schema klaarliggen en daar zal ik niet snel van afwijken 😉

Hier eigenlijk hetzelfde. Wij gingen ook altijd met 7/8 man, zijn nu nog met z’n tweeën over. Ook wij staan op C7.

0

Bram12

Dag Saar,

Geldt dit ook voor RW2017?

Grts

0

Thijs

Hallo iedereen! Als er dit jaar weer een groepje is waar solo mensen zich bij kunnen aansluiten, dan hoor ik het graag! 🙂

1+

HunterRule

Hoi Thijs, in 2015 ging ik alleen naar RW. Destijds via dit forum een groepje gevormd van een man of tien. Drie van ons gingen of de woensdag al en zaten op een andere camping. Het klikte goed, op het terrein gingen we soms samen, soms alleen naar een artiest maar vooral bij het chillen en op de camping gaf het echt iets extra’s. Leuke gasten, relaxed sfeeetje,we kregen eigen injokes en zelf nu spreek ik ze nog wel eens via de app. Met de rest van de groep één keer op het terrein afgesproken maar voegde voor mij niet super veel toe. Na afgelopen jaren met vrienden naar BKS te zijn geweest ga ik dit jaar weer soort van alleen naar Werchter dus als er weer groepje komt houd ik me aanbevolen 🙂

0

Medic92

Hoi,

Ik ga dit jaar voor het eerst alleen naar Rock Werchter. Hiervoor al 5 jaar met een grote groep geweest, maar die hebben nu besloten om niet meer te gaan. Ik ben wel van plan om een groep op te zetten voor mensen die alleen gaan. Ik zelf zal op The Hive verblijven vanaf woensdagavond. Als iemand verder interesse heeft dan kan die mij een berichtje sturen en dan kan ik bijvoorbeeld een whatsapp groep opstellen. Dus Thijs en HunterRule als jullie of andere mensen interesse hebben dan hoor ik dat graag.

Gr. Luc

1+
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.