AC/DC

Dit onderwerp bevat 109 reacties, heeft 28 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  PJ 1 maand geleden.

10 berichten aan het bekijken - 101 tot 110 (van in totaal 110)
  • Auteur

Loveless

Tjah, die zat er al een paar dagen aan te komen toen dat interview ineens opdook. Paar kanttekeningen

– Angus heeft dus aangegeven dat ALLEEN Axl in de band zit naast hemzelf. Dus najah, lastig een album opnemen met z’n tweeën.
    – Het gesprek waar hij het over heeft is al uit 2016, sindsdien is bv. Malcolm overleden
    – Alles wijst er inmiddels wel op dat de leden van GNR na de komende Europese tournee voorlopig hun eigen weg gaan. Slash heeft z’n derde SMKC-plaat aangekondigd en een eerste SMKC-show in September op het Kaaboo Del Mar festival bekendgemaakt.

Dát Axl verder gaat met AC/DC lijkt me an sich geen geheim, die geluiden klinken uit meerdere hoeken, maar in welke samenstelling is verder nogal de vraag. Uiteraard kunnen Stevie en Chris Slade hun huidige functies behouden, maar dan missen ze nog steeds een bassist.

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

Wat iedereen voor onmogelijk hield, kan misschien toch nog gebeuren: de classic AC/DC line-up is weer bij mekaar! En dan nog in de opnamestudio’s in Vancouver waar ze hun twee vorige studioalbums Rock or bust (2014) en Black Ice (2008) opgenomen hebben.

Foto’s genomen vanuit een flatgebouw naast de opnamestudio:

https://pbs.twimg.com/media/DkI_fGxW0AEeyBb.jpg

https://pbs.twimg.com/media/DkDHpfeXsAAO1Yo.jpg

Blij te zien dat Phil Rudd er weer bij is na zijn moeilijkheden met het gerecht door drugs en moordbedreigingen. En vooral dat Brian Johnson er weer bij is. Hij kon niet meer touren door gehoorproblemen, dat was toch een beetje een afscheid langs een achterdeur voor zulk AC/DC-monument.

Hopelijk komt er een album… als ze allemaal naar daar gevlogen zijn en in een opnamestudio zitten kan het bijna niet anders denk ik? Dat er kan/zal getourd worden met Brian Johnson valt nog af te wachten natuurlijk… Ik duim alvast!

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

Het valt dan wel nog te bekijken of longtime bassit Cliff Williams, die na de Rock or Bust-tour stopte met AC/DC, terugkomt uit pensioen. Hij is alleszins nog niet gefotografeerd.

PJ

sledgehammer

https://www.regioactive.de/news/2018/10/25/gehen-ac-dc-im-sommer-2019-auf-tour-bg7WrPrdfm.html

Nieuwe tour?

Interessant nieuws. Ik ben benieuwd of het waar is en, zo ja, in welke samenstelling AC/DC dan gaat touren. Bedankt voor de link!

Timmetje

Mooie voor in het Goffertpark!!!!

PJ

Mooie voor in het Goffertpark!!!!

Dat zou inderdaad wel eens zo kunnen zijn

mattman
    Moderator

Bestaat deze band nog dan? Ik dacht dat alle leden behalve Young waren opgestapt, gestorven of in de gevangenis zaten? Zelfs die bassist is met pensioen. En het vet was al van de soep zonder Brian.

Loveless

Ze bestaan sowieso nog, en het lijkt er op dat er wellicht nog één (laatste?) krachtinspanning komt. Mét weer Brian, én Phil, en dan waarschijnlijk toch ook weer Cliff, al kan dat ook een andere Young-telg worden op bas. Gaan ook verhalen over een nieuw album waar Axl 1 á 2 tracks op zingt. Benieuwd hoe het met touren gaat, zeker gezien de leeftijd van de heren en het feit dat Phil Rudd niet zomaar ieder land meer inkomt sinds z’n veroordeling denk ik…

PJ

Daar waar ik gezien de vele geruchten de laatste tijd wel wat nieuws had verwacht blijft het toch verdacht lang stil.

10 berichten aan het bekijken - 101 tot 110 (van in totaal 110)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.