Concert Aankondigingen

Festileaks Festival Forum Forums Muziek Forum Concert Aankondigingen

Dit onderwerp bevat 1180 reacties, heeft 97 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Timmetje 5 dagen, 20 uur geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1176 tot 1181 (van in totaal 1181)
  • Auteur

Yannick

In België ben je met het volgen van Botanique wel in orde wanneer het aankomt voor het bezoeken van concerten before they’re big. Onnozel voorbeeld maar daar dus een dik jaar geleden Billie Eilish gezien toen ze nog maar enkel die ep had uitgebracht en ze nog niet die gigantische media aandacht had gekregen. Zou er eigenlijk meer moeten komen.. want het is waarschijnlijk het beste zalencomplex van België.

James

Geen idee of dit het juiste topic is maar ach;
    Ben ik de enige die zich afvraagt of Arctic Monkeys het bij de tour laat die ze vorig jaar gedaan hebben en de enkele Zuid-Amerikaanse data die ze nu hebben staan?

Vind het best bizar om voor te stellen dat ze op een nieuw album maar één zomertje touren door Europa (vooral festivals en wat zalen her en der) en dat ze het daarbij laten..
    Ze hebben in België & Nederland bijvoorbeeld nog geen zaalshow gedaan met het nieuwe album…

Het lijkt me dat ze een Ziggo & Sportpaleis moeiteloos kunnen vullen met hun huidige status & populariteit…
    Vraag me dus af of deze er nog aan komen, iemand die toevallig meer weet?

Wessel

Het is vooral een ding van de poppodia in de buurt volgen. Ik volg op Social media alle podia die voor mij relevant zijn, dus Melkweg, Paradiso, Tivoli, P60 enz. Daarnaast kan je ook nog je favoriete bands volgen op Social media, zodat je zeker weet wanneer die langs komen.
    Ook nog een handige tip: podiuminfo.nl bericht over een hele hoop concerten. Daar haal ik vind ik nog wel eens een concert dat ik heb gemist.

Dit ja. Als je niet van de social media bent kun je ook inschrijven voor de nieuwsbrieven van diverse zaaltjes.
    Tegenwoordig heb je ook dat Spotify checkt of die act in de buurt speelt. Ik raad ook vooral de facebook pagina’s van de scherp boekende zaaltjes aan.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

Falladain

Jullie zijn helden! Bedankt in ieder geval. Hopelijk wordt 2019 nu iets muzikaler en kunnen jullie regelmatig wat van me lezen in het ik ben naar …. geweest en het was….. topic:)

Rock Werchter 2017, 2018 /// Appelpop 2015, 2016, 2017 // Down the Rabbit Hole 2019 // Pukkelpop 2019

Timmetje

Oprechte interesse (en geen idee waar ik het anders moet vragen), maar hoe ben jij zo op de hoogte van alle artiesten die naar Nederland komen? Welke kanalen volg je ervoor (aangezien je zo’n beetje om de dag wel ergens te vinden bent geloof ik) en ga je alleen naar artiesten die je tot zekere maat kent of ga je soms ook “blank” naar naar een concert toe?

Ik ben Dennis niet, maar kan denk ik (grotendeels) wel antwoord geven op deze vraag.

Het is vooral een ding van de poppodia in de buurt volgen. Ik volg op Social media alle podia die voor mij relevant zijn, dus Melkweg, Paradiso, Tivoli, P60 enz. Daarnaast kan je ook nog je favoriete bands volgen op Social media, zodat je zeker weet wanneer die langs komen.
    Ook nog een handige tip: podiuminfo.nl bericht over een hele hoop concerten. Daar haal ik vind ik nog wel eens een concert dat ik heb gemist.

A top, super handig!

Timmetje

Keane staat naast Hello ook op 7 september op Live on the Beach in Scheveningen.

6 berichten aan het bekijken - 1176 tot 1181 (van in totaal 1181)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.