30 Seconds to Mars

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ipv in het Rock Werchter topic kunnen jullie nu hier discussiëren over Leto en consorten!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
540
Ik vind het jammer hoe het gelopen is met deze band. 30 Seconds to Mars en A Beautiful Lie waren twee geweldige albums, daarna werd het snel minder. De nieuwere muziek is niet heel slecht maar ja... Het ergste is nog dat hun liveshows tegenwoordig echt ruk zijn.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
747
laatste album vind ik echt ruk, laatste optreden wat ik gezien heb op Werchter vond ik ook niet best. wij maken er nu steeds grapjes over dat het steeds meer op een sekte lijkt :p

maar zeker tot This Is War hebben ze fantastische platen uitgebracht. ik vind This Is War het hoogtepunt, wat niet veel mensen hier vinden. en hun tour daarbij was beter, maar wel echt 30stm stijl, dus op zijn amerikaans en meer het element op show leggen dan op muziek zelf. zal ook wel te maken hebben met zijn acteur/regisseur carriere.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik vond This Is War echt een heel fijn album. Het nieuwe album vind ik op Conquistador, Do or Die en Up In The Air simpelweg slecht.
Ik kreeg op Rock Werchter een beetje het gevoel dat ze niet wisten wat ze met het kwartier extra ten opzicht van Pinkpop moesten. Dat vond ik wel een redelijke show(jammer dat ze The Kill niet deden). 1 keer die acrobaten was wel grappig, maar twee keer ging echt te ver.
Ik vind Jared live ook een stuk zwakker zingen. Ik weet niet of hij het wel kan, maar het gewoon niet doet of dat hij ook tijdens studio-opnames zo zingt maar het bewerkt word. Anyway ik hoop dat het volgende album weer richting This is War gaat en dat hij de live show wat meer om de muziek gaat draaien.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
540
Jared kan het wel, maar zingt het niet. Als de Attack live doen, laat hij het hele refrein ongezongen op het laatste nummer na. Schandalig om te zien hoe mijn favoriete nummer van hun op die manier gespeeld wordt live. Je kan beter thuis 30stm luisteren dan live. Thuis is de setlist + performance beter x)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
540
Ze staan dit jaar in het Warsteiner Hockeypark in Mönchengladbach, maar ik ben benieuwd wat ze daar gaan spelen. Bij een normale setlist van hun (15 nummers) kunnen ze heel makkelijk de eerste twee albums bijna compleet weg laten, maar het zou wel bijzonder zijn als ze hier dan wat meer gaan spelen van de eerste twee albums. Lijkt me namelijk logisch als ze in zo'n grote arena een setlist spelen die veel langer is (25 nummers).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken