Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, dat ze niet enkele namen hiervan overgenomen hebben verwondert me. Mss al gekaapt door andere NL festivals, maar volg die niet zo dus weet ik niet.
Verder, er zijn 2 namen minder de zondag dan op de andere dagen; is dat normaal? Eerste keer PP voor mij, dus sorry als dit een domme vraag is
Ben me nu aan het in luisteren. Zitten echt wel leuke bands tussen voor de liefhebbers .Dool, Gunmoll, John Cofey. Genoeg te ontdekken. Zeker op de kleinere podia.
Ik hoop zo hard dat er nog wat tussen die kleinere namen zit idd, zeker de zaterdag Mijn format om het inluisteren bij te houden is net gemaakt zie, dus ik kan er weer aan beginnen: spannend
Voor mij weinig kleur aan de lineup van dit jaar. Ik begin Jan toch wel te missen hoor. Hij kon tenminste nog een beetje tegengas geven aan de boekers van Mojo :-(.
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in! Sowieso staat mijn favoriete band (Nothing but Thieves) er, maar ook veel andere favorieten. En ik ben ook excited om me te laten verrassen door acts die ik niet ken