Slowchat

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Legale spam, verzoeken voor buttons en Damon Albarn gifjes. Welkom in de Slowchat. Hier kan alle onzin des levens, zodat de rest van ons uiterst serieuze forum daar niet mee bevuild hoeft te worden. Iemand nog wat te vertellen?

kcKpMJc0uBPwY.gif
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Als iemand hofleverancier is van negatieve berichten op dit forum, krijg jij dit jaar de prijs Jeroen.

Shiiiiit :( daar ging ik ook voor. Maar gefeliciteerd Jeroen, hij is je gegund.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wessel wrote:
Als iemand hofleverancier is van negatieve berichten op dit forum, krijg jij dit jaar de prijs Jeroen.
Shiiiiit daar ging ik ook voor. Maar gefeliciteerd Jeroen, hij is je gegund.

Mijn keuze valt dit jaar op Jeroen, vooral de periode na het festivalseizoen wist hij punten bij mij te scoren met zijn zure en donkere reacties. Maar ik weet niet hoe de festileakbazen er over denken. Een mooie forum titel net zoals bij Luud, zou Jeroen erg sieren.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
MRMantel wrote:
Wessel wrote:
Als iemand hofleverancier is van negatieve berichten op dit forum, krijg jij dit jaar de prijs Jeroen.
Shiiiiit daar ging ik ook voor. Maar gefeliciteerd Jeroen, hij is je gegund.
Mijn keuze valt dit jaar op Jeroen, vooral de periode na het festivalseizoen wist hij punten bij mij te scoren met zijn zure en donkere reacties. Maar ik weet niet hoe de festileakbazen er over denken. Een mooie forum titel net zoals bij Luud, zou Jeroen erg sieren.

Ik ben vorig jaar nog door een user tot 'Grootste Zeiksnor van Festileaks' gekroond. Van harte Jeroen, ik ben er echt een beter mensch door geworden. Je weet zelf ook wel hoe schattig en lief ik nu ben.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Hahahahah. Nou, dan ziet de toekomst er in elk geval goed uit inderdaad. Ik moet alleen zeggen dat het design van de button ietwat lelijk is.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hahahahah. Nou, dan ziet de toekomst er in elk geval goed uit inderdaad. Ik moet alleen zeggen dat het design van de button ietwat lelijk is.

En dan nog zeuren hé, ik zou apetrots zijn met zo'n button. :D
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Black Lies wrote:
Hahahahah. Nou, dan ziet de toekomst er in elk geval goed uit inderdaad. Ik moet alleen zeggen dat het design van de button ietwat lelijk is.
En dan nog zeuren hé, ik zou apetrots zijn met zo’n button.

Hij doet zijn titel eer aan.
Van harte, Jeroen!

Fijn om te zien dat de redactie mijn mening deelt.

Ik hoop dat je net zoals Sam je leven weet te beteren in het komende jaar.
Ben niet bang om fouten te maken in dit proces.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Jeroen, gefeliciteerd! Je verdient het echt! En die button staat goed bij Taylors ogen. Hopelijk kom je het nieuwe jaar in als de cutie die Sam tegenwoordig is :$ :oops:
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
hahaha, Gefeliciteerd met je button Jeroen. Fijn dat je er zo negatief mee omgaat!

ps. Ik zou eens met je muiscursor over je button gaan ;)
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Dit is zo geweldig :p
Ik ben sowieso wel benieuwd hoe iedereen in het echt is. Zouden eigenlijk een keer een grote festileaksmeeting moeten organiseren hahaha
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ah okee, ben ook nog niet zolang lid dus heb er niks van meegekregen. Volgende keer ben ik er wel bij hoor :)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ah okee, ben ook nog niet zolang lid dus heb er niks van meegekregen. Volgende keer ben ik er wel bij hoor
simple-smile.png

Op festivals is het natuurlijk makkelijker om een meeting te organiseren. Dus het zal nog even duren voordat er weer meetings gaan komen denk ik, of er moet een ware Festileaks Wintermeeting georganiseerd worden. Bijvoorbeeld om te vieren dat Jeroen eindelijk zijn dikverdiende button gekregen heeft. Dan ben ik er natuurlijk ook bij!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilamp wrote:
Romy wrote:
Ah okee, ben ook nog niet zolang lid dus heb er niks van meegekregen. Volgende keer ben ik er wel bij hoor
simple-smile.png



Op festivals is het natuurlijk makkelijker om een meeting te organiseren. Dus het zal nog even duren voordat er weer meetings gaan komen denk ik, of er moet een ware Festileaks Wintermeeting georganiseerd worden. Bijvoorbeeld om te vieren dat Jeroen eindelijk zijn dikverdiende button gekregen heeft. Dan ben ik er natuurlijk ook bij!


Kerstvakantie…?
simple-smile.png

Ik vind helemaal hartstikke mooi.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Mij best, maar heb niet zo heel veel dagen meer vrij in de vakantie. Toch een behoorlijk aantal leuke meetings gehad dit jaar met Festi dus zal er wel zeker proberen bij te zijn als het doorgaat

Bij gebrek aan een Drake topic, hij ziet er steeds arabischer en minder Canadees uit. Als hij ook nog Arabisch gaat zingen word ik echt bang. bewijs:

 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Mij best, maar heb niet zo heel veel dagen meer vrij in de vakantie. Toch een behoorlijk aantal leuke meetings gehad dit jaar met Festi dus zal er wel zeker proberen bij te zijn als het doorgaat

Bij gebrek aan een Drake topic, hij ziet er steeds arabischer en minder Canadees uit. Als hij ook nog Arabisch gaat zingen word ik echt bang. bewijs:


Het is jouw feestje Jeroen. Roep een datum en ik cancel al mijn plannen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
20e/22e/27e/2e

Als het maar niet te vroeg is want voor 12 ben ik mn nest niet uit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken