Rw meeting 2015

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Beste forumleden/meelezers,

Nu al de heisa over pinkpop zachtjes wegwaait kunnen we ons richten op het mooie Rw. Dat al begint in anderhalve week :D

Mensen die zin hebben in een Festileaks meeting tijdens RW?

De donderdag lijkt me bij voorhand al uitgesloten voor een meeting. Aangezien dat voor mij en ik weet ook zeker voor anderen 10x de 100 meter sprint gaat worden tussen de stages. Iemand een goed idee waar en wanneer? Het leukste zou vrijdag zijn, kun je de rest van het weekend nog iedereen tegenkomen ^^

Persoonlijk lijkt mij rond 4/5 uur op vrijdag wel een goed moment. Na het concert van DCFC en onder Damian Marley (of erna). Maar ligt ook aan jullie dagprogramma.

Kom maar op met de ideeën :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Tijdens Damian Marley lijkt me een goed idee. Death Cab sta ik in elk geval nog vooraan dus kan wel even duren voor ik bij main ben dan.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ben erbij! Na Death Cab, tijdens Damian Marley/John Newman lijkt me prima.

Laten we een lijstje maken:

- JB.
- Gloeilamp
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Misschien kan iedereen hier zijn clashFinder posten? Dan wil ik wel is vergelijken en zien waar het past...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Zou fijn zijn als je dat kon doen :)

Clashfinder

Blauw is misschien
Paars ga ik nog tussen kiezen
Rood is jammer maar helaas
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Hmm Jesse, je komt me bekend voor. Stond jij vorig jaar niet naast ons op Werchter, samen met drie meiden?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
http://clashfinder.com/s/werchter15/?user=03de94.qj&

Groen is kijken.
Blauw is misschien.
Half/half is ene stukje kijken wegens overlapping.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Tussen een uur of 4-5 op vrijdag lijkt me leuk, zal zeker ff langskomen :)

Misschien wel handig om af te spreken waaraan we andere festileakers kunnen herkennen, anders staan we met z'n allen bij elkaar zonder dat we het weten xD
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Tussen een uur of 4-5 op vrijdag lijkt me leuk, zal zeker ff langskomen
icon_smile.gif


Misschien wel handig om af te spreken waaraan we andere festileakers kunnen herkennen, anders staan we met z’n allen bij elkaar zonder dat we het weten xD

als je er bent gewoon een paar keer heel hard Slayer roepen ;)
Ik ben er helaas niet bij
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Clashfinder

Blauw = Zien
Groen = Als het effe kan
Rood = Keuze

Damien Marley komt inderdaad redelijk goed uit. Moet ook van Death Cab afkomen maar daarna even m'n maten ergens dumpen en dan moet het wel goed komen denk ik.

Wat is een goeie meeting spot?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
http://clashfinder.com/s/werchter15/?user=037ei0.nb&

Damian Marley staat bij mij wel op het lijstje.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Tijdens Pharell of Mumford & Sons sta ik waarschijnlijk toch alleen maar uit mn neus te vreten, maar Damien Marley vind ik ook wel prima!
Misschien afspreken bij de blauwe duiven (als ze er nog staan)? Als dan iemand zo'n bord pakt, die iedereen vorig jaar in de lucht hield en dan daar Festileaks-meeting op schrijft oid?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Tijdens Pharell of Mumford & Sons sta ik waarschijnlijk toch alleen maar uit mn neus te vreten, maar Damien Marley vind ik ook wel prima!
Misschien afspreken bij de blauwe duiven (als ze er nog staan)? Als dan iemand zo’n bord pakt, die iedereen vorig jaar in de lucht hield en dan daar Festileaks-meeting op schrijft oid?

Dat was ook al mijn idee. Verder hebben wij, met onze groep, vrij herkenbare shirts aan. Dus, als ze passen, zou dat ook helpen ons(mij) te spotten En je hoeft je vrienden niet te dumpen voor een meeting hoor, neem ze lekker mee :)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Of misschien een keer op The Hive? Ik verwacht sowieso al niet veel van de Lipton-party op woensdag. Vorig jaar was 'ie ook al zo verschrikkelijk :p
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Of in de gang tussen tenten en main sateg? Aan de proximusstand staat nooit echt veel volk en vind je makkelijk mensen terug. Naar mijn mening
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Tof idee! :) Ik ben zeker wel in voor een meeting en tussen DCFC (zeker vooraan!) en Of Monsters and Men is wat mij betreft een prima ruimte. Zou anders toch maar achteraan bij John Newman een biertje drinken bij gebrek aan beter.

Ook woensdag avond ben ik al van de partij na de lange treinreis vanuit Amsterdam.

http://clashfinder.com/s/rockwerchter2015echt/?user=HunterRule&
(Groen = zeker zien, blauw = heen ivm ruimte maar niet t.k.v. goede plek bij groen)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Wat we ook doen er moet echt wel iemand met een bord ofzo gaan staan anders vind niemand elkaar. Kijk naar de Pinkpop meeting, daar stonden mensen ook vlak naast elkaar zonder het te weten.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En je hoeft je vrienden niet te dumpen voor een meeting hoor, neem ze lekker mee

Laten ze nou net fan zijn van Reggae/Damien Marley, ik kan er namelijk helemaal niks mee :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken