Reunies

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Elk jaar zijn er wel een aantal bands/artiesten die een reunie houden.

Van welke bands/artiesten zien jullie graag een reunie?

Persoonlijk zou ik graag Oasis en REM weer op de planken zien staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Leuke vraag. Het eerste dat in me op komt, dat het jammer is dat Jimmy Page geen Led Zepplin reünie wil, zou ik toch graag zien. Of een Beatles tour van McCartney samen met Star en 2 andere erbij. Of Ed Kowalczyk terug bij Live.
 

Stijn Bergen

Playlistbediener
20 okt 2014
5
0
Liefst van al zou ik Slash graag terug bij GNR zien en REM terug samen zou prachtig zijn.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Oasis, maar ben bang dat dat niet meer gaat gebeuren. Die broertjes gunnen elkaar echt niks meer. The White Stripes had ik ook nog wel eens willen zien.

Zelfde voor Rage Against The Machine, al zijn die niet echt officieel uit elkaar volgens mij.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Oasis zie ik nog wel gebeuren hoor, geld en een vol Hyde Park/Knebsworth/Glastonbury kan echt heel veel goedmaken. Het probleem is denk ik eerder dat de split gewoon nog te recent is. Het was een fikse ruzie, en mij baserend op andere bands die zo splitten en terug samen kwamen moet daar toch meer overgaan dan 5 jaar.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Oasis is denk ik gewoon een kwestie van tijd. Tijd heelt alle wonden zeggen ze wel eens.
Maar inderdaad The White Stripes zou ook wel tof zijn!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Led Zeppelin zou ik wel heel graag eens willen zien. Oasis lijkt me ook wel tof ja.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Joy Division! Wat New Order maakt is niet slecht maar wel enorme schijt vergeleken bij het materiaal van Joy Division.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Noel over of er ooit een reünie komt van Oasis:

“Nobody has made us an offer. I’ve been in the same room as Liam, and even then nobody’s said, ‘Weren’t Oasis great? You should re-form.’” Noel tells Q. “But if I was ever going to do it, it would only be for the money. This isn’t me putting it out there, by the way. Would I do it for charity? No way. We’re not that kind of people. For Glastonbury? I don’t think Michael Eavis has got enough money. But would we get back together one day? As long as everybody is still alive and still has their hair, it’s always a possibility. But only for the money.”

“Look at The Stone Roses. When you’re constantly getting asked if you’re going to re-form, you can only keep saying, ‘No’ until you say, ‘Yes’,” he observes. “I’ve never spoken to [Roses guitarist] John Squire about this, but it’s like John got bullied into saying, ‘Yes’. Now the Roses have re-formed, no one mentions them any more.

“I think it’s ingrained in the English psyche – this idea that the glory days, the Empire, are behind us. Led Zeppelin! The Smiths! The Jam! They should all re-form! Why? So a load of middle-aged people can stand in the O2 and go, ‘They’re not as good as they used to be’.

“It’d be the same with Oasis. ‘Yeah, we’re not as good as we used to be.’”
http://www.qthemusic.com/8116/noel-gallagher-oasis-reunion-q344-preview/
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
The Misfits!

Zal helaas wel beperkt blijven tot de twee optreden in de US.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Joy Division! Wat New Order maakt is niet slecht maar wel enorme schijt vergeleken bij het materiaal van Joy Division.
ehhh??

Over niet realistische reünies gesproken: The Smiths. Ik was na aanleiding van dit even aan het fantaseren geslagen. Wat ik daar voor over zou hebben...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Black Lies wrote:
Joy Division! Wat New Order maakt is niet slecht maar wel enorme schijt vergeleken bij het materiaal van Joy Division.


ehhh??

Over niet realistische reünies gesproken: The Smiths. Ik was na aanleiding van dit even aan het fantaseren geslagen. Wat ik daar voor over zou hebben…

Oh jeetje, en dan te bedenken dat die post slechts anderhalf jaar oud is :')
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Al komt zowat elk bandje de afgelopen jaren weer bij elkaar, Morrissey is een hele moeilijke gozer. Ik zie dit gewoon nooit gebeuren, hooguit misschien ooit één keer ofzo.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Al komt zowat elk bandje de afgelopen jaren weer bij elkaar, Morrissey is een hele moeilijke gozer. Ik zie dit gewoon nooit gebeuren, hooguit misschien ooit één keer ofzo.
Johnny Marr net zo, ik durf er niet op te hopen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Maar waar is de rest van die band eigenlijk :p

Als ik me niet vergis heeft een band dit jaar nog wat nummers opgenomen met James Franco.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Wat is er nu eigenlijk allemaal bekend wat betreft reünie van Smashing Pumpkins?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat is er nu eigenlijk allemaal bekend wat betreft reünie van Smashing Pumpkins?

Wat is daar dan een reünie aan? Die frontman tourt toch al jaren met een aantal leden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken