1003 reacties, 78 voices Last updated by Profielfoto van Gloeilamp Gloeilamp 2 jaren geleden
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 1004)
  • Auteur
    Profielfoto van Thijs

Thijs

Festileaks Redactie

@thijsjacobss

#pkp15!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door Profielfoto van Thijs Thijs.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door Profielfoto van Ron .

Rock Werchter '12, '13, '14, '15, '17 // Pukkelpop '12, '13, '14, '15, '16 // Pinkpop '14 // We Are Electric '15, '16 // Woo Hah '15 // Pitch '15, '16 // Zwarte Cross '15 //

0
    Profielfoto van Kereltje

Kereltje

@Joske

Even enkele vroege ideetjes droppen voor de headliners:

– Kanye West: Komt in 2015 met Yeezus 2, en heeft op Made In America bewezen een geniale festivalset in huis te hebben. Op Werchter zie ik hem niet zo snel headlinen, dus blijven Pukkelpop of Sportpaleis over.
    – Florence + The Machine: Ik zie Pukkelpop wel ‘stunten’ door haar een headlineplek te geven. Haar populariteit zal nu wel al boven die van The xx en The National zitten, en een sterke nieuwe plaat kan dat alleen maar vergroten.
    – Radiohead: Werchter zit daar natuurlijk in pole position, maar muzikaal passen ze beter op Pukkelpop en ze hebben er ook al eerder geheadlined.
    – The Cure: Nieuwe plaat in het vooruitzicht, en ik zie Pukkelpop hen eerder dan Werchter ruimte geven voor een set van 30+ nummers.
    – Linkin Park: Dit jaar een nieuw album uitgebracht en hebben reeds de festivals in juni gedaan, dus kans lijkt me groter dat ze dan eens langs die in augustus (Leeds/Reading, Area 4, …) passeren.

0
    Profielfoto van Thijs

Thijs

Festileaks Redactie

@thijsjacobss

Kanye West en Linkin Park zou ik stiekem ontzettend vet vinden! Twee acts die bovenaan staan op m’n nog korte must-see lijstje!

Rock Werchter '12, '13, '14, '15, '17 // Pukkelpop '12, '13, '14, '15, '16 // Pinkpop '14 // We Are Electric '15, '16 // Woo Hah '15 // Pitch '15, '16 // Zwarte Cross '15 //

0
    Profielfoto van TheNational

TheNational

@Bramarts

Ik zie Elbow ook nog wel een headlinerplaats innemen in de vorm van The National en The XX.

Pinkpop '12 // Rock Werchter '13 '14 '15 // Best Kept Secret '13 '14 '15 '16 '17 // Melt! Festival '15 '17 // Pukkelpop '14 '15 '16 '17

0
    Profielfoto van Thijs

Thijs

Festileaks Redactie

@thijsjacobss

Op Graz gaat het gerucht dat Gorillaz volgend jaar weet tourt. Wow, ik begin alvast met duimen!
    Samen met Linkin Park en Kanye West als headliners en ik koop huilend van geluk mijn combiticket!

0
    Profielfoto van Gloeilamp

Gloeilamp

Festileaks Redactie

@Gloeilamp

Volgend jaar misschien wel weer eens naar Pukkelpop ipv Sziget. Als ze net zo’n sterke lineup als afgelopen jaar kunnen neerzetten ben ik heel tevreden.

0
    Profielfoto van Wessel

Wessel

@Wessel

Zou Werchter om een of andere reden weer niet Arcade Fire kunnen strikken hoop ik dat Pukkelpop ze boekt. Die maken ze sowieso Headliner. Denk dat Werchter ze misschien liever als sub heeft

// Best Kept Secret 15-16-17 // Lowlands 16-17 // NOS Alive 16 // Paaspop 16-17 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17 // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15 //

0
    Profielfoto van Kereltje

Kereltje

@Joske

Op Graz gaat het gerucht dat Gorillaz volgend jaar weet tourt. Wow, ik begin alvast met duimen!
    Samen met Linkin Park en Kanye West als headliners en ik koop huilend van geluk mijn combiticket!

Damon Albarn heeft ondertussen bevestigd dat er nieuw materiaal met Gorillaz komt, maar pas in 2016. Dus ik zou ze nog niet meteen als gerucht voor komende zomer bijschrijven.

0
    Profielfoto van neontiger8

neontiger8

Festileaks Redactie

@neontiger8

Morgenavond eerste naam/namen Reading/Leeds, eens kijken wie kanshebber wordt

Now who'd have thought that after all,
    Something as simple as rock 'n' roll would save us all.

*everything on personal account*

0
    Profielfoto van Wessel

Wessel

@Wessel

Ik zie metallica natuurlijk niet naar pukkelpop komen. Jamie T zou heel tof zijn en zie ik ook wel gebeuren.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door Profielfoto van Wessel Wessel.

// Best Kept Secret 15-16-17 // Lowlands 16-17 // NOS Alive 16 // Paaspop 16-17 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17 // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15 //

0
    Profielfoto van Gloeilamp

Gloeilamp

Festileaks Redactie

@Gloeilamp

Refused! Wat zou ik die graag nog eens zien.

0
    Profielfoto van Kereltje

Kereltje

@Joske

Metallica is best mogelijk hoor. Stonden er in 2008 ook, en aangezien komende editie een jubileum is (30e editie) zullen ze wel alles uit de kast halen qua namen!

0

neontiger8

Festileaks Redactie

@neontiger8

Dat zou heel erg vet zijn, ik had Metallia ook niet echt op Pukkelpop verwacht. Ik ken verder niets, maar hoorde Jamie T op BBC Radio1 en dat klonk vet, dus zou van mij ook wel mogen

0
    Profielfoto van

Anoniem

@

Metallica is best mogelijk hoor. Stonden er in 2008 ook, en aangezien komende editie een jubileum is (30e editie) zullen ze wel alles uit de kast halen qua namen!

Dit.

Metallica is, voor PKP, een héél mooie naam, maar als ik me niet vergis komt PKP pas met namen rond maart/april. Tegen dan zullen er ook wel meer geruchten zijn, waardoor we een beter zicht hebben op een mogelijke line-up.

En laat ons hopen dat PKP hun 30e verjaardag beter viert dan RW vorig jaar zijn 40e 😯

0
    Profielfoto van Kereltje

Kereltje

@Joske

Onder andere Flying Lotus, Run The Jewels en Future Islands het weekend voor Pukkelpop in Noorwegen.

0
    Profielfoto van scheep

scheep

@scheep

Ik denk dat je Metallica kan schrappen als gerucht want ze spelen August 20 – Bergen, Norway – Bergenhus Fortress
    August 22 – Gothenburg, Sweden – Ullevi Stadium dus dan zou het enkel nog den 21 ste kunnen zijn maar daar vrees ik voor.
    Het kan maar de kans is zéér klein! Ik vind dit jammer want ik ben een zware fan maar begrijp ook wel dat ze al te veel in België hebben gestaan.
    Ik hoop toch op een unieke act. En geen Editors!!

0

neontiger8

Festileaks Redactie

@neontiger8

Ik denk dat je Metallica kan schrappen als gerucht want ze spelen August 20 – Bergen, Norway – Bergenhus Fortress
    August 22 – Gothenburg, Sweden – Ullevi Stadium dus dan zou het enkel nog den 21 ste kunnen zijn maar daar vrees ik voor.
    Het kan maar de kans is zéér klein! Ik vind dit jammer want ik ben een zware fan maar begrijp ook wel dat ze al te veel in België hebben gestaan.
    Ik hoop toch op een unieke act. En geen Editors!!

Dan zal het niet gebeuren die gaan niet tussen twee Scandinavische landen door even naar België.

Editors zie ik niet gebeuren. Ze stonden er dit jaar nog, dan denk ik eerder dat ze naar Rock Werchter gaan. Hopelijk wachten ze nog een jaar met opnieuw langskomen.

0
    Profielfoto van scheep

scheep

@scheep

Extra geruchten: The Prodigy, Faithless,…. Ben erg benieuwd naar de namen. Het is nog vroeg maar Pukkelpop heeft elk jaar een leuke affiche!

0
    Profielfoto van scheep

scheep

@scheep

Dropkick Murphys en Flogging Molly geruchten voor Pukkelpop nu ze op highfield staan? Of denk ik verkeerd?

0
    Profielfoto van jarne

jarne

@jarne

een groep die ik wel zien komen: We are the ocean, perfect om in de marque te spelen, of mss heel vroeg op de main. Ze hebben nog nooit op Pukkelpop gestaan maar zijn wel al aan hun vierde plaat toe. Komen in maart/april naar het vaste land van Europa, maar zie ze wel terugkomen voor de festivals.

Trouwens ook gewoon een aanrader.

RW: '11,'12,'14,'15,'16,'17 NOS: '13
    PKP: '12',13,'14,'15,'16 MSQUARE: '11

0

neontiger8

Festileaks Redactie

@neontiger8

Klinkt goed! laat maar doorkomen!

0
    Profielfoto van scheep

scheep

@scheep

Klinkt zeer goed! Altijd leuk om onbekende bands te leren kennen op een festival als Pukkelpop. Dat maakt Pukkelpop wel speciaal.

0
    Profielfoto van Kereltje

Kereltje

@Joske

Ik zie Placebo wel headlinen eigenlijk. Hebben beide een verjaardag te vieren en ook een redelijk goede relatie tussen de twee: Placebo heeft er 6 keer gestaan, waarvan 3 keer als headliner, en het is ook de enige act die Pukkelpop 2 jaar na elkaar heeft mogen headlinen (Foo Fighters niet meegeteld wegens speciaal geval). En aangezien Werchter en Les Ardentes in 2014 nog geweest zijn lijkt Pukkelpop me de meest logische festivaloptie voor Placebo.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door Profielfoto van Kereltje Kereltje.
    0
    Profielfoto van mattman

mattman

@mattman

Linkin Park (dan aan het touren), Placebo (omwille van wat Kereltje hierboven zei) en Stromae (hij tourt niet meer maar ik zie PP hem overhalen om ook komen spelen wegens immens populair en vrij goedkoop) als 3 headliners. Dat zou een echte nachtmerrie zijn voor mij aangezien het 3 acts zijn waarmee in echt NIKS heb…

Maar laat ons optimistisch blijven. Die lading namen komt pas begin maart.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door Profielfoto van mattman mattman.
    0

neontiger8

Festileaks Redactie

@neontiger8

met Stromae en Placebo als headliners wordt het lastig om mensen over te halen mee te gaan. Maar ach, PKP is in de breedte altijd sterk dus dat zal wel goed zitten. Wel een beetje jammer dat het nog tot maart voor we namen hebben

0
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 1004)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.