ES Primavera Sound 2016

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
http://www.timeout.cat/barcelona/ca/blog/wilco-a-barcelona-101315

Nou, als jullie nog herinneren hoe The Strokes vorig jaar werd aangekondigd...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Die letters komen best wel overeen met de huisstijl van Vida. En Vida komt morgen met een launch party waar volgens deze site een headliner aangekondigd wordt.http://www.indieofilo.com/short-news-en/wilcos-enigma?lang=en
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Helaas :(, dan maar hopen dat Wilco naar BKS komt. Wil ze echt heel graag zien.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Verrassend: dat van Wilco heeft toch niets met Vida Festival te maken, die hebben vandaag een andere artiest aangekondigd.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Volgens mijn internet wel:
https://twitter.com/vidafestival/status/654718607226568704

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Dan waren ze verkeerd geïnformeerd op eFestivals, daar spraken ze over The Divine Comedy.

Ergens wel raar dat Primavera Wilco laat schieten, in 2012 nog gewoon coheadliner, net als op Pitchfork festival deze zomer.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
ja dat verbaast mij ook, Wilco is echt een typische Primavera naam.

Ik ben wel benieuwd wanneer de eerste namen komen. Ik verwacht wel voor 4 november (de volgende prijsverhoging).
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
oké ik ben redelijk serieus aan het kijken naar Primavera, iemand Tips & Trics?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
oké ik ben redelijk serieus aan het kijken naar Primavera, iemand Tips & Trics?
Koop nu je kaartje voor 4 november, dan is ie maar 145. Kijk op tijd voor een hostel want alles zit vol als je te laat bent. Als het kan, hou er de hele week vrij voor want er zijn meestal al van maandag tot zondag indoor shows te zien.

Trouwens, hoe zat het met het plan om gezamenlijk te gaan? Ik denk dat ik binnenkort een kaartje aanschaf en dan wel zie hoe het uitkomt. Mocht het niet lukken raak ik hem altijd nog wel kwijt aangezien ie 40 euro goedkoper is t.o.v februari.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
neontiger8 wrote:
oké ik ben redelijk serieus aan het kijken naar Primavera, iemand Tips & Trics?


Koop nu je kaartje voor 4 november, dan is ie maar 145. Kijk op tijd voor een hostel want alles zit vol als je te laat bent. Als het kan, hou er de hele week vrij voor want er zijn meestal al van maandag tot zondag indoor shows te zien.

Trouwens, hoe zat het met het plan om gezamenlijk te gaan? Ik denk dat ik binnenkort een kaartje aanschaf en dan wel zie hoe het uitkomt. Mocht het niet lukken raak ik hem altijd nog wel kwijt aangezien ie 40 euro goedkoper is t.o.v februari.

Hele week gaat helaas niet lukken i.v.m. stage en dergelijke. Zal voor mij echt woensdag tot zondag zijn. Dat was is wel van plan ja, nadeel is dat er nog geen namen zullen zijn gok ik. Dat is toch wat lastiger mensen overhalen. Hostel wil ik inderdaad ook vroeg boeken, voor vluchten geldt het zelfde gok ik?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
neontiger8 wrote:
oké ik ben redelijk serieus aan het kijken naar Primavera, iemand Tips & Trics?


Koop nu je kaartje voor 4 november, dan is ie maar 145. Kijk op tijd voor een hostel want alles zit vol als je te laat bent. Als het kan, hou er de hele week vrij voor want er zijn meestal al van maandag tot zondag indoor shows te zien.

Trouwens, hoe zat het met het plan om gezamenlijk te gaan? Ik denk dat ik binnenkort een kaartje aanschaf en dan wel zie hoe het uitkomt. Mocht het niet lukken raak ik hem altijd nog wel kwijt aangezien ie 40 euro goedkoper is t.o.v februari.


Hele week gaat helaas niet lukken i.v.m. stage en dergelijke. Zal voor mij echt woensdag tot zondag zijn. Dat was is wel van plan ja, nadeel is dat er nog geen namen zullen zijn gok ik. Dat is toch wat lastiger mensen overhalen. Hostel wil ik inderdaad ook vroeg boeken, voor vluchten geldt het zelfde gok ik?

Vorig jaar waren Ride en The Strokes net voor die prijsverhoging bekend gemaakt als ik het me goed herinner, dus daar wacht ik ook nog even op. Verder kan je op zich wel van de kwaliteit uit gaan en anders raak je je kaartje wel kwijt. Vluchten zijn er altijd wel, maar de prijs kan erg per periode verschillen, dat weet ik allemaal niet precies. Woensdag tm zondag is prima, vooral woensdag en zondag waren vooral de moeite toen ik ging (los van de reguliere festivaldagen). Dan raad ik je wel aan om je vlucht zondagavond te boeken.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Trouwens, hoe zat het met het plan om gezamenlijk te gaan?

Ja, misschien goed om weer even te inventariseren wie hier nog wat in zien? Lijkt mij nog steeds wel een tof idee en ik kan best een weekje uni skippen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Trouwens, hoe zat het met het plan om gezamenlijk te gaan?

Ja, misschien goed om weer even te inventariseren wie hier nog wat in zien? Lijkt mij nog steeds wel een tof idee en ik kan best een weekje uni skippen.

Ik weet mijn rooster voor het laatste blok nog niet, maar het moet vast wel lukken
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
ik zal ook eens kijken wat voor mij de opties zijn.

Maar jij zou je ticket al voor begin November halen Matthijs? En je Hostel dan, wanneer zou jij je slaapplekkie boeken dan?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
En ik koop sowieso binnenkort een kaartje. Maar ik verwacht dat voor 4 november al een naam bekend wordt, dus daar wacht ik nog even op.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Op zich is het niet echt nodig op een naam te wachten, veel is al vrij voorspelbaar:

LCD Soundsystem reunie is een zekerheidje als headliner. Voeg daar een hoop 'Pitchfork approved' bands met nieuwe plaat aan toe: Tame Impala, New Order, Kurt Vile, Beach House, Deerhunter, Deafheaven, Blanck Mass, Protomartyr, ... Melvins, Lush en Swervedriver zijn ook weer aan het touren geslagen. The XX lijkt mij ook een zekerheid indien de plaat tegen dan klaar is.

En wat vrienden overtuigen betreft: gewoon affiches van voorgaande edities tonen, zegt genoeg over de kwaliteit die ze jaar na jaar binnenhalen. Zeker als je erbij denkt dat 2015 als een zwakke editie gezien werd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken