Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

1151 reacties, 96 voices Last updated by  DennisvdBr 40 minuten geleden
25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 1152)
  • Auteur

bcmrmaybe

@bcmrmaybe

Fleetwood Mac kan van het lijstje. Christine McVie heeft in interviews op radio en tv aangegeven dat de voorlopige planning is om in maart bij elkaar te komen ivm rehearsels en al het andere wat bij een tour komt kijken. De tour zelf start niet eerder dan juni volgend jaar en die gaan echt niet in Europa beginnen. Dat hebben ze de laatste 30 jaar nog nooit gedaan. Ik hou ze in mn achterhoofd voor de speciale PP editie van 2019!!

Gelukkig, echt blegggh FM

0

Yannick

@shotgvn

Fleetwood Mac kan van het lijstje. Christine McVie heeft in interviews op radio en tv aangegeven dat de voorlopige planning is om in maart bij elkaar te komen ivm rehearsels en al het andere wat bij een tour komt kijken. De tour zelf start niet eerder dan juni volgend jaar en die gaan echt niet in Europa beginnen. Dat hebben ze de laatste 30 jaar nog nooit gedaan. Ik hou ze in mn achterhoofd voor de speciale PP editie van 2019!!

Daar heb je wel een punt ja. Maar moesten ze de hele zomer van volgend jaar in de VS zitten touren verwacht ik ze dan weer wel niet meer het jaar daarna nog is op Pinkpop wanneer er de mogelijkheid is om in de Ziggo of een andere grote zaal/arena te staan in het najaar van 2018. Verschillende mensen op het forum van Bonnaroo duiden hen ook aan als mogelijke headliner voor volgend jaar, zie daar ook wel wat van in.

*wacht nog steeds op Alive 2017*
    Pukkelpop: 14-15 / Rock Werchter: 16-17 / Crammerock: 14-16 Lolla Berlijn: 16 / NOS Alive: 17 / Dour: 17

1

PJ

@Erwin

Volgens Mick Fleetwood duurd de tour ongeveer 18 maanden en gaan ze de wereld over. Zomaar een wilde gedachte maar juni t/m november in Amerika. Het jaar erop van februari/maart Australië daarna mei t/m juli in Europa waarna ze mogelijk nog een ronde door Amerika doen voor ze de tour afsluiten ergens eind 2019.
    Voor hun doen een normale tour. Festivals doen ze niet vaak, dat klopt maar ze hebben we al meerdere malen aangegeven dat ze deze meer willen gaan doen als het past in hun tourschema…

4

colint

@colint

Gezien de ticketprijzen van Roger Waters in Duitsland (135-300 euro voor goede plaatsen) verwacht ik hem eerder met een losse show ipv Pinkpop, zeker ook vanwege de productie die hij meebrengt.

0

PJ

@Erwin

Gezien de ticketprijzen van Roger Waters in Duitsland (135-300 euro voor goede plaatsen) verwacht ik hem eerder met een losse show ipv Pinkpop, zeker ook vanwege de productie die hij meebrengt.

Vooral vanwege de productie idd al zijn de kaarten voor Duitsland ook niet goedkoop variërend tussen de 85 en 300 Euro….

0

Paddy

@Pede

In het AD staat een artikel over Roger Waters. Hierin staat dat hij volgend jaar in de ziggo dome staat. Morgen maakt Mojo de data bekend.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
    FoR 03, 05 / PP 08 / Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16

0

Christiaan

@Christiaan

In het AD staat een artikel over Roger Waters. Hierin staat dat hij volgend jaar in de ziggo dome staat. Morgen maakt Mojo de data bekend.

En de Ziggo Dome heeft ook al gemeld dat er vandaag weer enkele aankondigingen zullen zijn.

0

DennisvdBr

Moderator

@DennisvdBr

schrapperdeschrapperdeschrap

0

bcmrmaybe

@bcmrmaybe

Dit vind ik niet erg. Denk ook dat het voor de fans beter is dat ie in de Ziggodome staat.

0

PJ

@Erwin

En de Ziggo Dome heeft ook al gemeld dat er vandaag weer enkele aankondigingen zullen zijn.

The Script in maart in de Ziggo.
    https://www.nu.nl/muziek/4936499/the-script-geeft-optreden-in-ziggo-dome.html

0

bcmrmaybe

@bcmrmaybe

Chainsmokers 17 februari ook in de Ziggo….en waar blijven de europeese data voor de Foo’s?

0

Hammersmith

@Hammersmith

Schrijf The Script maar vast met potlood op voor Pinkpop. Zie een overeenkomst met 2015…

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken geleden door  Hammersmith.
    0

bcmrmaybe

@bcmrmaybe

Schrijf The Script maar vast met potlood op voor Pinkpop. Zie een overeenkomst met 2015…

Eerst de andere data van ze zien. Vanaf februari kan ik op de site nog niks zien maar als ze niks ingepland hebben staan en ze zitten niet in de USA dan zijn ze inderdaad grote kanshebber. (jammer genoeg)

0

PJ

@Erwin

Arcade fire op 19 april naar Sportpaleis. Voor zover ik kan zien nog geen datum in NL al zie ik ze niet snel op PP staan

0

DennisvdBr

Moderator

@DennisvdBr

Eerst de andere data van ze zien. Vanaf februari kan ik op de site nog niks zien maar als ze niks ingepland hebben staan en ze zitten niet in de USA dan zijn ze inderdaad grote kanshebber. (jammer genoeg)

zoals ik al eerder zei… ben er bang voor dat ze er wel staan ja 😉

0

Yannick

@shotgvn

3 maanden voor Pinkpop, kan dat? Qua tourclausules enzo? Ik zou er niet al te zeker van zijn eerlijk gezegd of is dat net genoeg?

*wacht nog steeds op Alive 2017*
    Pukkelpop: 14-15 / Rock Werchter: 16-17 / Crammerock: 14-16 Lolla Berlijn: 16 / NOS Alive: 17 / Dour: 17

0

DennisvdBr

Moderator

@DennisvdBr

3 maanden voor Pinkpop, kan dat? Qua tourclausules enzo? Ik zou er niet al te zeker van zijn eerlijk gezegd of is dat net genoeg?

Het is rondom de perpresentatie, ik zie niet in waarom deze populaire popband niet aangekondigd kan.
    Maar, laten we andere data afwachten, ik denk dat ze in de zomer wel in europa rond gaan.

0

Timmetje

@Timmetje

Denk dat we idd the Script wel als headliner op de vrijdag mogen toevoegen.

0

bcmrmaybe

@bcmrmaybe

Gek. The Script is geen headliner. Sub ja of afsluiter 3fm.

0

Pim

@DarkestSecrets1

11 december staat The Prodigy in de 013.
    Dus eerst EU tour, dan door naar Amerika ofzo, om vervolgens weer hier festivals te kunnen doen. Lijkt me een kooi tourschema.

Van het Headliner lijstje kunnen ze dan denk ik af. Want ik zie geen band met een show in de 013 headlinen.
    Ze kunnen wel misschien 3fm afsluiter worden. Het begint dan al donker te worden. Dus wie weet.

Pinkpop '11, '14, '15, '16, '17. Graspop '15, '16, '17. Paaspop '16, '17. Nirwana '16, '17. Fortarock '16. Appelpop '15, '16, '17. Into The Grave '17

0

Timmetje

@Timmetje

Als Green Day en Kings of Leon kunnen afsluiten dan kan The Script dat ook.

0

Pim

@DarkestSecrets1

Nou ja. Green Day is wel al bekend dat sinds de jaren 90 en gaan al langer mee. Ze nemen flinkere shows mee dan bands als The Script. Meer mensen zullen hun nummers kennen.

Pinkpop '11, '14, '15, '16, '17. Graspop '15, '16, '17. Paaspop '16, '17. Nirwana '16, '17. Fortarock '16. Appelpop '15, '16, '17. Into The Grave '17

0

EddieVerder

@EddieVerder

Nou ja. Green Day is wel al bekend dat sinds de jaren 90 en gaan al langer mee. Ze nemen flinkere shows mee dan bands als The Script. Meer mensen zullen hun nummers kennen.

Ja meer oudere mensen.. jongere mensen kennen wellicht net zo veel of misschien wel meer van The Script.

0

Timmetje

@Timmetje

Ik zie dan nog best wel een Pinkpop met The Script – P!nk – Foo Fighters als headliners in 2018.

0

DennisvdBr

Moderator

@DennisvdBr

The Scirpt verwacht ik niet als headliner. Ik verwacht wel nog festivals in de Zomer. Hoog op affiche’s, maar niet als headliner op Pinkpop, dat verwacht ik momenteel niet.

11 december staat The Prodigy in de 013.
    Dus eerst EU tour, dan door naar Amerika ofzo, om vervolgens weer hier festivals te kunnen doen. Lijkt me een kooi tourschema.

Van het Headliner lijstje kunnen ze dan denk ik af. Want ik zie geen band met een show in de 013 headlinen.
    Ze kunnen wel misschien 3fm afsluiter worden. Het begint dan al donker te worden. Dus wie weet.

Ja, denk dat de populariteit (in NL) zodanig gezakt is laatste jaren (helaas)…

Denk dat ze idd van het ‘headliner’ lijstje af kunnen, ik zal vanmiddag een update in elkaar zetten.

Iemand nog suggesties btw?

0
25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 1152)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.