Paaspop 2017

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik mag Paaspop wel, ze weten elk jaar weer een enorm divers aantal bands te boeken. Nu met Parkway Drive doen ze het echt weer goed!
Ga volgend jaar weer even kijken denk ik!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik denk ook dat hetgeen wat jij noemt precies de kracht is van Paaspop . Ze zijn niet echt in een hoekje te plaatsen en de diversiteit is enorm.
Hierdoor trek je een divers publiek aan , wat natuurlijk zowel voor als nadelen heeft.
In een kleine 20 min kan ik heen en weer rijden, dus ben er meestal wel te vinden en zal dit jaar niet anders zijn. Met parkway drive hebben ze me al getriggerd in ieder geval.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Pim wrote:
Stick To Your Guns heeft zichzelf bevestigd!


Dat wisten we bij Festileaks al
1f609.svg
Dat weet ik. Maar er zullen vast mensen zijn die 't gemist hebben. Zo was een vriendin gister ook helemaal enthousiast dat ze erachter kwam dat Parkway Drive op Paaspop komt
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
HERE WE GOOOOO!!! Tijd voor de eerste aankondiging voor Paaspop 2017! ??
ANOUK / KENSINGTON / TOM ODELL / UB40
Alex Vargas / Broederliefde / Dubioza Kolektiv / Jay Hardway / La Pegatina / Netsky live / Parkway Drive / Sevn Alias / Speedy J / Suicidal Tendencies
Asking Alexandria / Baby Blue / Birdy Nam Nam / The Dirty Daddies / Donnie / Hotei / Kraantje Pappie / Kuenta i Tambu / Maduk / Mr. Belt & Wezol / Mydy Rabycad / Outrage / Pulled Apart By Horses / Stick To Your Guns / Sticky Fingers / Textures .

Op de headliners na, vind ik het niet eens een hele verkeerde lijst :- )

Vind alleen wel Asking Alexandria , Parkway Drive , Suicidal Tendencie , Outrage , Stick To Your Guns & Textures beetje veel van hetzelfde , maarja over 3 dagen verdeeld valt het ook wel weer mee :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Hmm tegenvallend lijstje mijn inziens. Weinig indie / alt rock. Voorlopig vooral NL-meuk, hardcore-bands en feest materiaal... jammer. Komt hopelijk nog wel interessants bij.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Buiten Asking Alexandria en de al bekend gemaakte STYG en Parkway Drive valt het ook voor mij wat tegen.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Persoonlijk erg blij met dit lijstje
Suicidal Tendencies, Textures erbij
En dan wil ik Asking Alexandria ook nog wel een kans geven als ik er toch ben ;)

Edit: Outrage klinkt ook niet verkeerd
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heujjj, Pulled Apart By Horses & Speedy J

Helaas, matig rijtje eerste namen...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
STYG, Pulled Apart, Parkway Drive, Suicidal Tendencies, Netsky en Textures zijn gewoon cool.

Fuk it. Sevn en Kraantje ook.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ben het met Wessel eens in deze, vind Sevn ook echt niet zo boeiend zoals die overal geprezen word ! Ik versta er ook heel vaak niet zoveel van.. Terwijl ik toch echt iemand ben die Onder andere van (NL) hiphop houdt.

Kraantje vind ik ook gewoon hard hoor , moet dan ook ongegeneerd zeggen dat ik hem ook in de helling ga zien op 9 december :cool: ! Jack parow was ook hard vorig jaar inderdaad (In tivoli trouwens ook)!

En ik wil Donnie ook echt wel aanraden, heeft mij dit jaar (Op lowlands, puna & tweetakt) echt positief verrast !
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En ik wil Donnie ook echt wel aanraden, heeft mij dit jaar (Op lowlands, puna & tweetakt) echt positief verrast !

Donnie is sowieso al een icoon op Instagram. Die picca´s van Raymond zijn baas.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Benjamin wrote:
En ik wil Donnie ook echt wel aanraden, heeft mij dit jaar (Op lowlands, puna & tweetakt) echt positief verrast !

Donnie is sowieso al een icoon op Instagram. Die picca´s van Raymond zijn baas.

Hahaha helemaal mee eens ! wat een baas.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken