Muziek in Amsterdam

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Ik wist niet echt in welk forum ik dit moest zetten, dus ik hoop dat het hier niet in de weg staat.

Twee vrienden en ik komen volgende week van 11 tot 15 september naar Amsterdam en aangezien we alledrie wel grote muziekliefhebbers zijn, kan een beetje livemuziek niet ontbreken natuurlijk! Ik vroeg me af er mensen uit de buurt van Amsterdam komen en ons misschien wat dingen kunnen aanraden. Of misschien zijn er wel mensen die volgende week naar een concert komen in Amsterdam en jullie die band aanraden?

Het mag een zaalconcert zijn, maar advies over leuke bars met livemuziek is ook altijd welkom. (Andere algemene tips ivm Amsterdam zijn ook welkom, we hebben nog niet zo veel gepland haha). Qua genre maakt het echt niet uit aangezien we allemaal veel verschillende soorten muziek luisteren: Jazz, rap, rock, reggae, elektronisch, alles kan!

Alvast bedankt forumleden :)

 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
167
The waterhole is een leuk plekje om naar toe te gaan. Dat is een soort bar vlak bij leidse plein waar elke avond een live rock bandje speelt. Gratis entree. Verder zijn er ook vaak leuke concertjes in kleine zaaltjes zoals bitterzoet of tolhuistuin waar je misschien heen kan gaan.
Oja en mocht t nog een van die dagen rot weer zijn dan is de Amsterdam dungeon leuk om naartoe te gaan overdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken