Lowlands 2016

Dit onderwerp bevat 1070 reacties, heeft 118 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Raskolnikov 2 jaren, 7 maanden geleden.

25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 1071)
  • Auteur

roluf

De staat vind ik gewoon een vette life act. Zeker als er niet iets ander op dat moment staat.
    Jake bugg en the kills zijn twee acts die ik graag een keer live wil zien.
    Tiga en noisia twee mega aanwinsten voor het nachtprogramma!
    the neighbourhood vindt ik leuk voor in de middag!

En de rest moet ik weer gaan ontdekken.

Ik ben blij met deze lichting namen!

En heel blij me alle namen tot nu toe!! en we zitten pas op de helft!

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren geleden door  roluf.

PP 2011, 2013, 2016 RW 2012 BKS 2015 LL 2014, 2015, 2016, 2017, 2018

schreuder

Zit zeker weer wat leuks tussen, Edward Sharp kan ik aanraden aantal jaar geleden in het paard gezien en was een groot feest

Peter

Gaat allen naar Borns, fucking goed!

mattman
    Moderator

Onder de indruk hoor. Sterk programma dit jaar. Alleen Jake Bugg kan ik iedereen afraden. Twee keer gezien en beide keren ongelofelijk zoutloos, sfeerloos, emotieloos en onmemorabel.

Maar Nao, the Internet, the Kills en the Neighbourhood zijn mooie toevoegingen.

Sjoerd

Zitten weer wat fijne namen tussen: De Staat, Noisia, Brian Fallon, Warpaint. Jake Bugg inderdaad een grote afrader, zelden zoiets saais gezien..

PP 2013 | 2014 | 2015 | 2016
    LL 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019
    BKS 2017 | 2018 | 2019
    RW 2018
    DTRH 2019
    WOO HAH 2019

neontiger8
    Festileaks Redactie

De Staat, The Kills en Brian Fallon en The Crowes zijn hele mooie toevoegingen. Dat dacht ik over Jake Bugg dus eigenlijk ook, maar drie keer niks zo te lezen…

Verder zijn ze me niet heel bekend, iemand aanraders?

Now who'd have thought that after all,
    Something as simple as rock 'n' roll would save us all.

*everything on personal account*

stan-the-man

Had eigenlijk gehoopt dat Moderat/Jack U ook aangekondigd zou worden. Neem aan dat er nog wel een ‘grote’ dance act bij komt.

mattman
    Moderator

Het valt me op dat er enkele mensen serieus Jack U willen zien. Dat is toch van die platte kermis EDM die helemaal niet op een festival als Lowlands thuis hoort? Alleen dat singletje Where Are U Now vind ik nog beluisterbaar, de rest is toch erg inwisselbaar en herkauwd.

mattman
    Moderator

De Staat, The Kills en Brian Fallon en The Crowes zijn hele mooie toevoegingen. Dat dacht ik over Jake Bugg dus eigenlijk ook, maar drie keer niks zo te lezen…

Verder zijn ze me niet heel bekend, iemand aanraders?

Nao is tof, als je van soulvolle dingen houdt. πŸ™‚

neontiger8
    Festileaks Redactie

Nao is tof, als je van soulvolle dingen houdt. :)

Niet helemaal mijn ding, maar prima om de dag eens rustig mee op te starten lijkt me πŸ™‚

Bad Blood is wel echt een fijne plaat

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren geleden door  neontiger8.

Now who'd have thought that after all,
    Something as simple as rock 'n' roll would save us all.

*everything on personal account*

Timvank

Het valt mij op weinig mensen Weval noemen, dus die raad ik aan.

En Pitch komt vanavond met namen, waaronder een (volgens Roosmarijn) extra opvallende naam. Misschien is dat dan wel Moderat.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren geleden door  Timvank.

Joris

Het valt me op dat er enkele mensen serieus Jack U willen zien. Dat is toch van die platte kermis EDM die helemaal niet op een festival als Lowlands thuis hoort? Alleen dat singletje Where Are U Now vind ik nog beluisterbaar, de rest is toch erg inwisselbaar en herkauwd.

Ze moeten het niet van hun eigen nummers hebben, maar de shows zijn een groot feest en die stuiterballen sound bevalt mij best wel erg.

Joris

Ik denk trouwens dat we best kunnen zeggen dat Lowlands nu de beste line-up heeft van Nederland. Of zie ik een festival over het hoofd?

Romy

Damn Highly Suspect is gaaf

Shhh.. Be quiet, you might piss somebody off.

Raskolnikov

Blij met Weval, Warpaint en Borns. Benieuwd naar The internet en Keith Ape. Staat is altijd leuk, maar die staan werkelijk overal deze zomer.

Lowlands 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19 / Werchter 94-95-96 / Pinkpop 93-94-95-97-99-07-09 / DTRH 16-17-18-19 / Rockin Park 05-10-12

JB.

Ik denk trouwens dat we best kunnen zeggen dat Lowlands nu de beste line-up heeft van Nederland. Of zie ik een festival over het hoofd?

North Sea Jazz misschien. Maar inderdaad hele lekkere line-up

JoLe

Smaken verschillen πŸ˜‰
    BKS en DTRH vind ik atm beter.

juri

Indd weer een hele goeie lijst namen, wordt nog lastiger met keuzes maken straks. Fijne is wel dat als ik het niks vind ik het ook echt niks vind dus een aantal namen kan ik meteen door schrappen. Dan blijft er alleen nog genoeg over om nog steeds wss niet alles te kunnen zien helaas :p

Erg blij oa ook met noisia, als bassist past drum and bass goed in m’n straatje. Als de bass (funky, jazzy of wobble of gewoon retestrak of goeie flow) maar goed is vind ik het al snel goed. Hoop dat de vrijdag d&b nacht wel weer terug verhuist naar de bravo ipv India afgelopen jaar. En Mis nog wel wat betere hiphop namen,wat er nu staat is niet zo m’n smaak, behalve tourist lemc klinkt niet verkeerd (alleen t Belgische accent is wat lastiger te volgen :p)

juri

En ik denk niet zozeer dat dat het de beste line uw van Nederland is want dat is puur waar je van houd, een dance liefhebber zal hier niks aan vinden en gaat liever naar mysteryland (wat ook wel een goed festival is alleen minder mijn smaak). En een Hollandse muziek liefhebber weer naar Zand en een gabber naar defqon1 (wat ook erg grappig festival is!)

Maar wel een rete strakke lineup voor lowlands nu al gezien we nog maar op de helft zijn. En wss ook een van de betere sinds jaren!

Kid

Mwoah, niet vol overtuiging. Lowlands heeft een aantal spannende exclusieve namen, zoals Sigur Ros en LCD Soundsystem, maar dat hebben andere festivals ook wel.

MRMantel

Mwoah, niet vol overtuiging. Lowlands heeft een aantal spannende exclusieve namen, zoals Sigur Ros en LCD Soundsystem, maar dat hebben andere festivals ook wel.

Haha wat is dan de definitie van exclusief?

Silvan

Ik hoop bij de volgende lading namen op een naam als Wiz Khalifa of een andere grote hiphop naam.J Cole zou ook echt fijn zijn, toch best exclusief deze zomer alleen op wireless te zien. Uncle Snoop is ook altijd welkom net als Asap Rocky of Kid Ink. Ik zie ook graag nog wat reggae namen komen als Protoje, Chronixx, Bunny Wailer, Gentlemen, Ky-mani Marley. Hebben gelukkig Damian Marley al binnen voor LLl2016

Joris

Khalifa of een andere grote hiphop naam.J Cole zou ook echt fijn zijn, toch best exclusief deze zomer alleen op wireless te zien. Uncle Snoop is ook altijd welkom net als Asap Rocky of Kid Ink. Ik zie ook graag nog wat reggae namen ko

Zo hΓ© met zo’n lading zou je mij blij maken. Aan de andere kant zou het zwaar kut zijn, want ik ben nu al bang voor veel clashes aangezien ik ruim 50/60 procent van dit affiche wil zien.

Martin

Ah, eindelijk iemand die ook pleit voor New Order! Ik hoop dat Lowlands dit signaal, net als de mijne eerder, oppikt!!!!

roluf

Massive attack zou voor mij de gedroomde laatste grote naam zijn! Staan 20 augustus in Polen. Dus donderdag of zondag zou moeten kunnen!

New order is het gehele weekend van Lowlands nog vrij! Zou ook een mooie toevoeging zijn.

PP 2011, 2013, 2016 RW 2012 BKS 2015 LL 2014, 2015, 2016, 2017, 2018

25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 1071)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.