Jera On Air 2017

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
5lyww6.png
"><
Jera On Air 2017

Datum: 22 - 23 - 24 Juni
Locatie: Ysselsteyn (LB)
Genres: punk / hardcore / metal

Alle info over line-up & kaartverkoop: http://www.jeraonair.nl/nl/
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
167
Hier zouden architects en of mice and men zeker niet misstaan als ze toch aan t touren zijn. Blink 182 miss als headliner hIer?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Hier zouden architects en of mice and men zeker niet misstaan als ze toch aan t touren zijn. Blink 182 miss als headliner hIer?
Blink182 als head, zou wat zijn...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
superginger wrote:
Hier zouden architects en of mice and men zeker niet misstaan als ze toch aan t touren zijn. Blink 182 miss als headliner hIer?


Blink182 als head, zou wat zijn…

Best geschikt toch? Beter dan iets als All Time Low, die hebben Jera ook geheadlined.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Blink is iets te groot voor Jera denk ik.

Nog een heel pak groter dan vorige headliners (Pennywise, Dropkick Murphys, Enter Shikari,...)

Ik dacht even Rise Against maar denk dat die ook wat te groot zijn.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Blink is iets te groot voor Jera denk ik.

Nog een heel pak groter dan vorige headliners (Pennywise, Dropkick Murphys, Enter Shikari,…)

Ik dacht even Rise Against maar denk dat die ook wat te groot zijn.

Blink is een grote naam, maar aan de andere kant: ik krijg de indruk dat ze de 25e verjaardag wel groots aan willen pakken. Opzich zie ik het wel gebeuren.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Blink, OM&M, Architects, zou verdomt lekker zijn,

Aangezien Beartooth in de buurt zit mag die ook wel ff hoi komen zeggen!
 

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
35
25
Eerste namen zijn bekend gemaakt:

Architects
Comeback Kid
Northlane
The Bouncing Souls
The Devil Wears Prada
Every Time I Die
The Black Dahlia Murder
The Smith Street Band
Landscapes

Hoop(te) op NOFX als headliner nog.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dikke leipe shit man. Architects!! Northlane, Smith Street Band en Bouncing Souls ook cool. Vanavond eens kijken hoe The Devil Wears Prada is. Ben er volgend jaar wel bij denk ik.
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Vanavond eens kijken hoe The Devil Wears Prada is.
Ik kan Mammoth van TDWP aanraden. Lekkere lineup tot nu toe van Jera, ben er voor het eerst sinds 2013 weer bij denk ik.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilamp wrote:
Vanavond eens kijken hoe The Devil Wears Prada is.

Ik kan Mammoth van TDWP aanraden. Lekkere lineup tot nu toe van Jera, ben er voor het eerst sinds 2013 weer bij denk ik.

TWPD viel me echt heel erg tegen. Ik loop nooit eerder weg van een show, maar vanavond was het echt slecht en zijn we maar en biertje gaan doen op het Leidseplein. Silverstein, Memphis May Fire en Like Moths to Flames, de voorprogramma's, waren stuk voor stuk beter. Ach, kan ik die skippen op Jera ;)
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
TWPD viel me echt heel erg tegen.
Zijn ze live zo slecht ja? Op het album klinken de nummers wel lekker. Afwachten dan maar hoe ze het op Jera gaan doen.

Er schijnt door Every Time I Die trouwens een poster van Jera op facebook gezet te zijn met Me First And The Gimme Gimmes als headliner erop, foutje?

 

Mallorn

Playlistbediener
21 okt 2015
12
0
Hoop(te) op NOFX als headliner nog.

Ik hoopte ook op NOFX, maar die staan de 24e in Madrid. Dat gaat niet met een bus. En de 22e is er een pre-party waar je geen losse tickets voor kunt kopen. Dat gaat em ook niet worden dus.
Jammer.

En Blink 182 mag ook geschrapt worden:
22 juni Noorwegen
24 juni Denemarken

Grote festivals allemaal deze tour, of hele grote zalen.
 

Mallorn

Playlistbediener
21 okt 2015
12
0
Hetzelfde weekend is With Full Force in Duitsland.

Architects, Broken Teeth, Comeback Kid, Four Year Strong, Northlane, Obey the Brave, Of Mice and Men, While She Sleeps, The Black Dahlia Murder en Madball spelen op beide festivals.

Kanshebbers genoeg wat mij betreft. Terror, Rykers, zou vet zijn

http://www.withfullforce.de/index.html#lineup
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3


Laatste namen. Erg blij met Deez Nuts, Against Me!, Oceans Ate Alaska en Napalm Death. Dikke lineup dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken