[BE] Groezrock 2016

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Hardcore/punk festival dat plaatsvindt van 29 tot 30 april. Vorige jaren passeerden al vele mooie namen als Rise Against, Billy Talent, Bring Me The Horizon, Pennywise, Comback Kid, Bad Religion,...
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Volgens mij zou het goed kunnen dat Bring Me The Horizon dit jaar headliner zal zijn. Momenteel enorm populair met hun nieuwe plaat, uitverkochte AB en ze staan op 16 april in Parijs
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dat zou me even een tegenvaller wezen. De nieuwe plaat vind ik hun slechtste tot dusver, terwijl Sempiternal wel erg sterk was. Denk dat ze met zo'n elektronische plaat die ook aanslaat bij een groter publiek eerder op een ander Belgisch festival zullen staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
eerste set Early Birds dus uitverkocht in 2 uurtjes tijd...
WOOOOooooW....
That was amazing. In less than 2 hours the first batch of early bird tickets sold out. ..,
We noticed you still like GROEZROCK :)
Pretty soon we will announce our first headliner together with the second batch of early bird tickets…. Be prepared!
.GROEZROCK 2016
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ga weer combi dit jaar. Blijkbaar kondigen ze binnen een paar dagen een headliner aan die voor het eerst naar Europa komt met deze show. Ik denk dan direct aan Rancid plays ...And Out Come the Wolves. Dat zou legendarisch zijn...
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Dat zou vet zijn! zouden ze dan ook een nederlandse show doen? mischien paaspop? Of zou dat te klein zijn voor rancid.
Even kijken wat er voor groezrock bevestigd wordt,.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dat zou vet zijn! zouden ze dan ook een nederlandse show doen? mischien paaspop? Of zou dat te klein zijn voor rancid.
Even kijken wat er voor groezrock bevestigd wordt,.

Ik hoop dan inderdaad dat er een wat langere Europese tour gedaan wordt. De laatste keer dat ze in de Benelux speelden gaven ze shows in de Melkweg en op Groezrock. Rancid zou de naam zijn die mijn festivalzomer direct zou doen slagen, prachtband.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Mogelijke namen die ik al heb horen vallen voor deze editie zijn Rancid, Weezer, Face To Face, Sum41, Thrice en Alexisonfire.
De eerste 3 zouden leuk zijn, maar Groezrock is voor mij toch niet het festival dat het moet hebben van zijn headliners... alles behalve zelfs. De eerste helft van de dag is altijd veel interessanter voor mij.

Bon, ik ben er sowieso voor de 5e keer op rij bij!


Morgen om 5 uur maken ze de eerste headliner bekend op Studio Brussel
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Over twintig minuten word de eerste headliner bekend gemaakt. Godverdomme, wat zit ik op Rancid te hopen. Gelijk een ticket scoren dan ook. Op Facebook willen veel mensen Blink-182 of Sum 41, dat zou echt teleurstellend zijn.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
JAAAAA! Fucking hell. Fucking Rancid. Fucking ..And Out Come the Wolves. Fucking nummer 1 van mijn beste concerten van 2016. Fucking kaarten!
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Dit is al een reden om wel even een kijkje te gaan nemen bij Groezrock. Wil Rancid al lang eens zien.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Hatebreed, Emmure, Northlane, Bury Tomorrow, Blessthefall, Chelsea Grin en Hundredt passeren met de Impericon festival tour ook langs amsterdam op 1 mei. Allemaal kanshebbers voor Groezrock dus
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Klopt, al heb ik met geen van die namen echt iets. Vorig jaar stonden de bands van Impericon ook vrijwel allemaal op Groezrock, dus er zullen zeker een hoop van deze namen ook naar Meerhout afreizen.

Hopelijk krijgen we binnenkort eens wat meer nieuws!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Bands die rond Groezrock in Europa touren en volgens mij 90% zeker er zullen staan:
- Me Firs & The Gimme Gimmes
- Dag Nasty
- Night Birds
- Venerea


En At The Drive In doet 3 weken later een reunie show... dat zou vet zijn!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
In dat geval verkoop ik mijn kaartje. Zie ik ook nog niet echt gebeuren eigenlijk, zou na Rancid ook een domper van jewelste zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken