Forum App

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
TIP:

Het forum is tevens toegankelijk middels de app Tapatalk. Deze app is verkrijgbaar voor zowel iOS als Android. Hiermee heb je altijd en overal toegang tot het forum met je smartphone.

iOS gebruikers betalen hiervoor eenmalig €2,69. Voor Android is de prijs €2,29.

Even posten terwijl je in de trein naar je werk zit of moet wachten op je afspraak? Met deze overzichtelijke en zeer gebruiksvriendelijke app met handige features maak je het mogelijk! Doe er - net zoals wij - je voordeel mee.



 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Het zou makkelijker zijn als jullie website gewoon wat smartphonevriendelijker was. Da's niet moeilijk, gewoon de margin/padding-maten procentueel maken in plaats van absoluut.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
App staat op mij HTC Desire S :)
klein puntje: scrolt alleen wat traag, lijkt ook of ik de knoppen edit, reply en quote mis
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik heb een iPhone 4S, en als ik in een forum naar beneden scroll werkt dat niet. Om een of andere reden scrollt mijn telefoon dan vanzelf weer naar boven. Nogal vervelend als je net helemaal naar beneden gescrollt hebt. Hierdoor gebruik ik de app eigenlijk niet meer, en bezoek ik site via Safari.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
klein puntje: scrolt alleen wat traag, lijkt ook of ik de knoppen edit, reply en quote mis

Ik heb een iPhone 4S, en als ik in een forum naar beneden scroll werkt dat niet. Om een of andere reden scrollt mijn telefoon dan vanzelf weer naar boven. Nogal vervelend als je net helemaal naar beneden gescrollt hebt. Hierdoor gebruik ik de app eigenlijk niet meer, en bezoek ik site via Safari.

De manier waarop het forum nu in de app gebruikt wordt is in alle eerlijkheid nogal houtje touwtje. Zie het als een soort iframe binnen de app. De problemen zijn echter wel bekend en deze worden nu door de leverancier van het forum theme onder de loep genomen. Het vervelende is echter de de één wijst naar de app-software en de ander op zijn beurt weer naar de forum software. Er wordt in elk geval aan gewerkt.

Tot die tijd is het gebruik van de browser voor het forum idd beter dan de app. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte van de voortgang.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Inmiddels is eea geupdate. Willen jullie me aub terugkoppelen of de eerder doorgegeven issues verholpen zijn?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik kan in de festileaks app het forum niet meer vinden. Ook krijg ik een foutmelding als ik in mijn profiel probeer in te loggen.

Iemand die me kan helpen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik kan in de festileaks app het forum niet meer vinden. Ook krijg ik een foutmelding als ik in mijn profiel probeer in te loggen.

Iemand die me kan helpen?

Wordt aan gewerkt!!
Komt een mooie update aan.
Zolang het via de app niet kan, is via browsers wel bereikbaar uiteraard!!

Maar, wel goed dat jullie de Festileaks-app hebben!
De tijd van de leuke pushberichten is aangebroken ;)
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
167
Bij de app moet ik nu opeens inloggen als ik 'm open en vervolgens geeft ie aan dat er iets niet goed is als ik dit wil doen en kom ik niet ingelogd (wel goede gebruikersnaam en wachtwoord). Hebben meer mensen dit en wordt dit binnenkort verholpen of kan t aan mijn toestel liggen??
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Je festileaks profiel is volgens mij een andere dan die op het forum. Je moet je dus aanmelden (heb ik met Facebook gedaan) en vervolgens kun je de volledige app weer gebruiken, inclusief her forum.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Net geprobeerd en dan zegt ie dat t profiel al bestaat…
Dat is vreemd. Had ik ook bij de laatste update, maar na opnieuw opstarten ging het weer.
Misschien iets met cache geheugen of zo...
Laat weten als het over een tijdje nog is, of gelukt is!!
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Bij de app moet ik nu opeens inloggen als ik ‘m open en vervolgens geeft ie aan dat er iets niet goed is als ik dit wil doen en kom ik niet ingelogd (wel goede gebruikersnaam en wachtwoord). Hebben meer mensen dit en wordt dit binnenkort verholpen of kan t aan mijn toestel liggen??

Je username is geimporteerd maar je wachtwoord niet. Dat is namelijk niet in ons bezit. Reset je wachtwoord dus bij het inloggen door op 'wachtwoord vergeten' te drukken. Vul dat je username in en het zou moeten werken. Keep me posted.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
167
kan nog steeds niet inloggen en als ik op wachtwoord vergeten klik zegt de app dat ik een mail met instructies krijg maar die mail heb ik na een halve dag nog steeds niet...
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
kan nog steeds niet inloggen en als ik op wachtwoord vergeten klik zegt de app dat ik een mail met instructies krijg maar die mail heb ik na een halve dag nog steeds niet…

Ik heb je app-account verwijderd. Je username is dus weer beschikbaar voor een nieuwe registratie.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan als Superginger met de nieuwe app. Inloggen lukt niet met de mededeling 'something went wrong' en aanmelden lukt niet omdat mijn username al bestaat. Telefoon opnieuw opstarten helpt ook niet
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan als Superginger met de nieuwe app. Inloggen lukt niet met de mededeling ‘something went wrong’ en aanmelden lukt niet omdat mijn username al bestaat. Telefoon opnieuw opstarten helpt ook niet

Ik heb je app-account ook verwijderd. Je username is dus weer beschikbaar voor een nieuwe registratie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken