Festileaks zoekt enthousiast schrijftalent

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Dag gewaardeerde forumleden,

Als geen ander zijn jullie bezig met festivals en op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en geruchten. Ik wil jullie daarom uitnodigen om eens naar onderstaande link te kijken. Lijkt het je leuk artikelen te schrijven voor Festileaks en een groot publiek up to date te houden met jouw expertise? Twijfel niet en stuur een mailtje :)

http://festileaks.com/2016/05/festileaks-zoekt-enthousiast-schrijftalent-nieuwe-seizoen-2/
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Is dit een goede plaats om vragen te stellen? Of kan ik daar beter voor mailen?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Is dit een goede plaats om vragen te stellen? Of kan ik daar beter voor mailen?
Als je denkt dat je vraag relevant is voor meer mensen, kun je 'm hier stellen. Mailen of PB'en mag ook altijd.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Gaat deze vacature vooral om het (her)schrijven van persberichten en aankondigingen, of gaat het vooral om het creëren van eigen content, in de zin van verslag doen van festivals e.d.? Is er daarnaast ook mogelijkheid om mee te denken om Festileaks wat meer diepte te geven (mijn excuses, als medium vind ik Festileaks over het algemeen vrij oninteressant)? Het zou mij namelijk leuk lijken om bijvoorbeeld concertverslagen te doen voor het festivalseizoen, (om in die zin mensen voor te enthousiasmeren en informeren voor de festivals).
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Gaat deze vacature vooral om het (her)schrijven van persberichten en aankondigingen, of gaat het vooral om het creëren van eigen content, in de zin van verslag doen van festivals e.d.? Is er daarnaast ook mogelijkheid om mee te denken om Festileaks wat meer diepte te geven (mijn excuses, als medium vind ik Festileaks over het algemeen vrij oninteressant)? Het zou mij namelijk leuk lijken om bijvoorbeeld concertverslagen te doen voor het festivalseizoen, (om in die zin mensen voor te enthousiasmeren en informeren voor de festivals).
Het is een combinatie. Het verschilt ook per seizoen en je eigen interesse. In de zomer (festivalseizoen) maken we zo veel mogelijk eigen content, in de herfst/winter (geruchtenseizoen) is het vooral informatie verzamelen (nieuws, geruchten) en weer distribueren via onze kanalen.

Er is zeker ruimte om je stempel te drukken op de koerd die Festileaks vaart. We staan open voor frisse ideeën of andere focus. Sterker nog: iemand met een goede visie, die daarmee mogelijk een nieuwe doelgroep aanboort, is me veel meer waard dan iemand die persberichten vertaalt.

Voor iedereen is wel een draai te vinden binnen ons platform, zolang je maar die passie voor festivals hebt. Als je op de een of andere manier denkt Festileaks naar een hoger niveau te kunnen tillen: stuur die mail!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Oke, thanks! Dan zal ik komende week eens tijd zoeken om een mooie brief te schrijven.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik vroeg me af met hoeveel schrijvers jullie nu zijn en hoeveel jullie er bij zoeken?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik ben ook wel geïnteresseerd. Mochten jullie nog iemand nodig hebben, ik stuur komende week wel een mailtje :).

Edit: zegt hij middels de meest matige zinsbouw ooit...
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik vroeg me af met hoeveel schrijvers jullie nu zijn en hoeveel jullie er bij zoeken?

Zie http://festileaks.com/team voor iedereen die meewerkt aan Festileaks. We hebben ongeveer 8 mensen wiens taak het is om artikelen te schrijven. Er is geen vastgesteld aantal mensen die we nu willen toevoegen. Iedereen die wij geschikt achten is welkom.

Ik ben ook wel geïnteresseerd. Mochten jullie nog iemand nodig hebben, ik stuur komende week wel een mailtje :).

Kom maar op! We verzamelen nog tot woensdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken