ES Mad Cool 2017

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613


Mad Cool 2017
Datum: 6,7,8 juli
Line-up: Foo Fighters, Green Day, Kings of Leon, Foals, Wilco ...
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613
Aangezien ik hier volgensmij iemand anders al voorbij zag komen die naar Mad Cool gaat, en ik zojuist mijn tickets heb gekocht open ik toch maar even een topic voor Mad Cool.

Laatste naam wordt binnenkort bekend gemaakt, in eerste instantie zouden afgelopen maandag alle 4 de laatste namen bekend worden gemaakt, maar dat waren er maar drie. De laatste naam zou dus best iets bijzonders kunnen zijn.

Ik heb er in ieder geval zin in!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Present! ?? Schitterend affiche daar.

16836026_1253857038038486_7848400944234076965_o.jpg


Gecombineerd met wat dagen Madrid en Valencia, daarna door naar FIB Benicassim. Als je er toch bent :)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613
Ja dat weekend kan ik niet jammer genoeg, Kasabian Liam Gallagher en (nog een keer) Foal hadden het zeker waard geweest. Wij gaan waarschijnlijk nog even door langs de kust voor een paar daagjes, maar dan moeten we weer terug.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Tickets zijn in ieder geval bijna uitverkocht, voor wie nog twijfelt.

https://twitter.com/madcoolfestival/status/835459334616281090

Ja dat weekend kan ik niet jammer genoeg, Kasabian Liam Gallagher en (nog een keer) Foal hadden het zeker waard geweest. Wij gaan waarschijnlijk nog even door langs de kust voor een paar daagjes, maar dan moeten we weer terug.

Wij hebben voor zowel Mad Cool als Benicassim onze tickets gekocht toen er nog (bijna) geen acts bekend waren, was alles bij elkaar iets van €180. Wilden graag garantie op een zonnige festivalzomer na wat we hier vorig jaar hadden. Maar zeker Mad Cool is wel een gevalletje neus in de boter geworden :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.561
563
Mooi dat zo'n super affiche uitverkoopt. Meer dan terecht ook.

Als ik geld en tijd genoeg had was ik hier wel heen geweest en dan in combinatie met Green Man Festival. Die hebben m.i. ook een super line-up.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613
Die laatste naam duurt wel heel erg lang. Op Facebook zeggen ze continu dat ze het bekend maken wanneer ze het kunnen, wat dus betekent dat ze het nog niet bekend mogen maken, wat zou dit kunnen zijn? Als het The Avalanches was hadden ze dit nu wel bekend kunnen maken (+ die staan het zelfde weekend al in Bilbao en Lissabon).
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613
Het festival is uitverkocht! Alle combi's en dagtickets zijn uitverkocht met nog een naam te gaan. Ben benieuwd.

https://twitter.com/madcoolfestival/status/856428203421859841?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fmadcoolfestival
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Toch wel het Europese fesitval van de zomer. Beetje het plekje dat NOS Alive vorig jaar wist te claimen.

Ben erg benieuwd wat jullie er van gaan vinden!!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Temples is btw de laatste naam :')

edit: Das een naam voor Benicassim niet Mad Cool
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Laatste namen zijn Manic Street Preachers en George Ezra. Die eerste in plaats van Jet; die tweede in plaats van Wolf Alice.

http://festileaks.com/2017/04/mad-cool-festival-2017-onthult-manic-street-preachers-en-george-ezra/

Nu maar duimen voor een gunstige timetable.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Tof dat je gaat Jos. Line- up ziet er prima uit. Grote headliners ala Pinkpop maar daaronder gaat het al vrij snel een andere kant op. Ik ga dit ook volgen de komende jaren.
 

Jan-Joost

Nieuw lid
23 mei 2017
1
0
Hoi allemaal,

Ik heb 1 kaartje over voor dit festival! Helaas kan mijn festivalgenoot niet meer... Heb ze gekocht via Ticketswap, maar kan het daar nu niet meer verkopen, want het ticket is een armbandje. Ik heb contact met de verkoopster van de tickets en ik haal de bandjes bij haar thuis in Madrid op.

Is er iemand geïnteresseerd in 1 ticket voor Mad Cool? Ik ben zelf van plan om alleen te gaan, maar misschien vind ik hier wel een festivalbuddy! :)

(het spijt me zeer als dit hier niet mag/thuishoort)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613
Timetable is ook al een tijdje naar buiten, vrij gunstig als je het mij vraagt, al vindt ik het toch jammer om het laatste deel van Green Day te missen voor Cage the Elephant (beide begin dit jaar al gezien gelukkig). Wat me wel opvalt is dat er op de twee hoofdpodia vrij weinig gespeeld wordt, maar 3 optredens per dag op het eerste podium...

https://clashfinder.com/s/madcool17/
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Timetable is ook al een tijdje naar buiten, vrij gunstig als je het mij vraagt, al vindt ik het toch jammer om het laatste deel van Green Day te missen voor Cage the Elephant (beide begin dit jaar al gezien gelukkig). Wat me wel opvalt is dat er op de twee hoofdpodia vrij weinig gespeeld wordt, maar 3 optredens per dag op het eerste podium…

https://clashfinder.com/s/madcool17/
Prima schema, behalve Foo Fighters x Belle & Sebastian. Dat wordt nog hoofdbrekens.. Wellicht combineren.

Heerlijke tijden wel, 19 tot 5. Hehe.

Ik ben zelf van plan om alleen te gaan, maar misschien vind ik hier wel een festivalbuddy!
1f642.svg


(het spijt me zeer als dit hier niet mag/thuishoort)
Tof dat er nog meer mensen gaan van dit forum! Festileaks meeting in Madrid dan maar? ;)
Als je nog company zoekt, voel je trouwens vrij om je bij ons (groepje van 4) aan te sluiten.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik heb 1 kaartje over voor Mad Cool 2017. Als iemand last-minute die kant op wil gaan, hit me up!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613
Nog maar een paar dagen!

Wij vliegen donderdagochtend pas (aangezien 2/3 van het gezelschap woensdag zijn diploma ophaalt). Ben heel erg benieuwd naar het festival!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Jos. wrote:
Ik heb 1 kaartje over voor Mad Cool 2017. Als iemand last-minute die kant op wil gaan, hit me up!


Iemand gaat niet meer mee?
Festileaks is door Mad Cool uitgenodigd om verslag te doen van het festival, dus ik had mijn reeds gekochte kaartje niet meer nodig. Inmiddels geregeld en flink zin in! :)

Wij vliegen ook donderdagochtend, rond half 2 in Madrid. Er gaat een directe metrolijn vanaf onze Airbnb in La Latina naar het festivalterrein, maar de terugweg om 4-5u 's nachts is me nog een raadsel..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken