Dynamo Metal Fest 2016

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Na de zeer succesvolle en uitermate gezellige editie van dit jaar staat de datum voor volgend jaar al vast: 16 juli 2016.

De eerste naam ligt al vast: SACRED REICH

VVK is reeds begonnen waarbij de early birds zijn uitverkocht. Reguliere tickets: € 20,00.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Hmm, ik hoop op een goede headliner. Tot nu toe vind ik alleen Sacred Reich en Powerwolf wat.

Ik hoop op iets groots maar ik verwacht iets van het kaliber van Arch Enemy.
Misschien In Flames of Anthrax.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Hmm, ik hoop op een goede headliner. Tot nu toe vind ik alleen Sacred Reich en Powerwolf wat.

Ik hoop op iets groots maar ik verwacht iets van het kaliber van Arch Enemy.
Misschien In Flames of Anthrax.

Verwacht niet teveel van een festival voor 20 euro! Maar inderdaad zal er een headliner komen van
het formaat Arch Enemy.

Ik heb een early bird voor 15 euro gekocht toen alleen Sacred Reich bekend was.
Met Life Of Agony ben ik blij en Audrey Horne is een leuke rockband om te kijken met biertje
en zonnetje. Powerwolf heb ik weinig mee maar een straf is het ook niet.

Wordt gewoon weer een top festival!
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Een grotere headliner voor Dynamo is ook niet van belang.
Als je een te grote headliner hebt krijg je meer mensen voor die specifice band, en dat terwijl het toch meer draait om de kleinere minder bekende bands.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Een grotere headliner voor Dynamo is ook niet van belang.
Als je een te grote headliner hebt krijg je meer mensen voor die specifice band, en dat terwijl het toch meer draait om de kleinere minder bekende bands.
Ja heb je wel gelijk in, met vorig jaar Death Angel, Alestorm, Bodyfarm, Nuclear Assault lijkt het me inderdaad zo dat ze een aantal goede bands zullen hebben.
Het is net zo als Into the Grave (zelfde organisatie dacht ik), overdag veel goede bands en een goede afsluiter, maar niet al te groot.
Er zijn ook maar 5000 kaarten ofzo en dat was vorig jaar uitverkocht, dus met een grote headliner krijg je alleen maar dat meer mensen willen en het is uitverkocht.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
bram1996 wrote:
Een grotere headliner voor Dynamo is ook niet van belang.
Als je een te grote headliner hebt krijg je meer mensen voor die specifice band, en dat terwijl het toch meer draait om de kleinere minder bekende bands.


Ja heb je wel gelijk in, met vorig jaar Death Angel, Alestorm, Bodyfarm, Nuclear Assault lijkt het me inderdaad zo dat ze een aantal goede bands zullen hebben.
Het is net zo als Into the Grave (zelfde organisatie dacht ik), overdag veel goede bands en een goede afsluiter, maar niet al te groot.
Er zijn ook maar 5000 kaarten ofzo en dat was vorig jaar uitverkocht, dus met een grote headliner krijg je alleen maar dat meer mensen willen en het is uitverkocht.

Dynamo wil het inderdaad klein en eenvoudig houden. Het gaat om het geheel en de 'grootste' band zal afsluiten. Dit in tegenstelling tot grote(re) festivals waar
men een programma vaak om de headliners heen samenstelt.

Ik dacht 6000 kaarten vorig jaar maar men kijkt (in overleg met gemeente, brandweer e.d.) of het iets groter kan maar niet veel.
Tot bekendmaking van de namen deze week waren er 2000 kaarten verkocht.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Aardschok maakte Metal Church en Monster Truck bekend. De organisatie ontkent dat deze bevestigd zijn.
Ze ontkennen echter niet dat ze komen. Metal Church is was mij betreft meer dan welkom.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Prachtig! Alleen is het mij niet duidelijk of Metal Church de afsluiter is.

Lijkt me leuk maar heb liever iets ruigers.

Edit: organisatie heeft gereageerd: Metal Church is NIET de afsluiter.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Maandag weer twee namen! Ik zit echt te hopen op Blind Guardian als afsluiter.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Hoezo zou/ zouden de band(s) dat vragen? Hebben ze in NL of in de buurt nog een show ofzo?
Ik betwijfel het aangezien ze de namen maandag al bekend wouden maken.

Ach ja, lang kan het niet meer duren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken