Down The Rabbit Hole 2017

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747


Down The Rabbit Hole 2017

Datum: 23 t/m 25 juni
Locatie: De Groene Heuvels, nabij Nijmegen
Genre(s): alternatief, rock, pop, dance, elektronisch, indie, folk

Alle info over line-up & kaartverkoop: http://festileaks.com/down-the-rabbit-hole-2017-programma/
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Mogelijk. Misschien willen ze BKS met RH voor zijn.

Lelijke nieuwe huisstijl trouwens...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Als BKS daadwerkelijk Radiohead heeft, zullen ze wel met iets heel erg groots moeten komen....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Denk wel wat groot ja. Aan de andere kant willen ze wel toe naar een festival met 35000 bezoekers. En dan is zo'n naam wel passend.

Overigens heeft DTRH de eerste drie jaren vooral headliners gehad met een enigszins rafelig randje. Kings Of Leon is dat randje al een decennium kwijt; in die zin zou ik ze daar niet zo snel verwachten. Eerder op Pinkpop.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Een grote alternatieve band/artiest wat je kunt vergelijken met Radiohead...goed het wordt echt lastig scoren voor DTRH. Dat Mojo zich zo laat beetnemen vind ik wel erg grappig.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Een grote alternatieve band/artiest wat je kunt vergelijken met Radiohead…goed het wordt echt lastig scoren voor DTRH. Dat Mojo zich zo laat beetnemen vind ik wel erg grappig.

Dat wordt heel lastig. Met wat voor naam ze ook komen, tegen BKS leggen ze het af als die met Radiohead komen. Kan me inderdaad voorstellen dat ze bij Mojo beetje zenuwachtig zijn nu. Ervan uitgaande dat de geruchten kloppen dan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Maar in een kleiner segment (wat dus ook te verwachten valt): ik gok op Nick Cave. Die gaat in januari touren down under. Dat zou mijn inziens perfecte headliner zijn in Beuningen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Een grote alternatieve band/artiest wat je kunt vergelijken met Radiohead…

Tja, Arcade Fire komt enigszins een beetje, als je het positieft bekijkt, en misschien het meer gooit op de live ervaring, had ik al gezegd een beetje in de buurt van Radiohead.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Misschien dat Mojo er een bak geld tegenaan kan gooien om the Strokes voor de eerste keer in elf jaar naar Nederland te halen, of anders Arcade Fire ja.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
bcmrmaybe wrote:
Een grote alternatieve band/artiest wat je kunt vergelijken met Radiohead…

Tja, Arcade Fire komt enigszins een beetje, als je het positieft bekijkt, en misschien het meer gooit op de live ervaring, had ik al gezegd een beetje in de buurt van Radiohead.

Arcade Fire zou geweldig zijn, daar komen ze inderdaad mee in de buurt. Maar die verwacht ik toch eerder op Lowlands. Al zei ik dat ook over Radiohead ;-)

Zou toch mooi zijn als BKS en DTRH met dit formaat headliners kunnen komen. Hopelijk gaat dat dan niet ten koste van de breedte....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Nou mijn gok op Nick Cave kan meteen vandaag al de prullenbak in. Tot en met 29 juni in de States. Dan hopelijk op Lowlands.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Roskilde lijkt met Vampire Weekend te komen. Dat zou zomaar de bekendere headliner kunnen zijn (Hoewel die natuurlijk ook op BKS zouden kunnen staan).
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nou mijn gok op Nick Cave kan meteen vandaag al de prullenbak in. Tot en met 29 juni in de States. Dan hopelijk op Lowlands.

Lowlands of een losse zaalshow, prima toch?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik verwacht toch een of twee acts uit het rijtje The XX/Arcade Fire/Bon Iver om Radiohead op BKS te counteren. Daar dan een Vampire Weekend, Wilco, Flaming Lips etc. bij als andere grote namen en vervolgens profiteren van de BKS-gangers die dit jaar naast een ticket grijpen door de RH-gekte.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Nick Cave moet je met dit album toch niet op een festival willen zien? Carré zou fantastisch zijn.

Zou zeker fantastisch zijn in zo'n sfeer dat album spelen, maar volgens mij niet te verwachten. Als ik zo kijk naar de optredens in Nieuw- Zeeland, dat zijn gewoon locaties vergelijkbaar met HMH en groter.

Sowieso doet hij doorgaans bij optredens een dwarsdoorsnede van zijn hele oeuvre, niet specifiek de nadruk op zijn laatste werk.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die 'Rapid Rabbits' tickets zijn ook echt meteen in de verkoop dus. Ik dacht die zullen dit weekend/volgende week pas in de verkoop gaan.
Eventjes opsommen dus:
- BKS komt met z'n grootste headliner evah
- BKS ziet ruimte om de prijzen te verhogen
- DTRH verkoopt weer de helft van haar tickets voor 100 euro. Ook nog eens zonder een enkele naam te droppen
- Verkoop instant omdat ze weten dat BKS alvast de eerste slag gewonnen heeft

Dit allemaal aside.
Wie gaan er allemaal een Rapid Rabbit kaartje kopen?
Ik denk dat ik persoonlijk wacht tot ze bijna weg zijn en dan eventueel nog een goedkoop kaartje scoor. Kun je vrijwel zeker voor dezelfde prijs kwijt volgend jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken