Camping vraag!

Sav

Playlistbediener
12 okt 2014
29
0
Hallo luitjes,

Dit jaar ga ik voor het eerst met een groepje het hele weekend naar Pinkpop, super veel zin in!

Nu is het enige probleem dat we hebben dat twee vrienden college hebben tot 10u, dus we zijn waarschijnlijk pas 13u in Landgraaf.
Vier van ons willen op camping C en twee willen graag op B.
Aangezien geen van ons eerder het hele weekend is geweest hebben we totaal geen ervaring met welke camping het snelst vol zou zijn. Op de site van Pinkpop staat wel dat er genoeg plek is voor iedereen maar ik wel absoluut niet op A of B want ik heb al een hekel aan kamperen en dan is een nacht dj wel het laatste waar ik op zit te wachten.
Tevens heb ik een biologisch dieet vanwege darm probleempjes dus camping C is ideaal.

Dus is camping C snel vol? Ervaring? Anders moeten we maar regelen dat een paar eerder er naar toe gaan.

Alvast dank!
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Geen idee, geen ervaring mee, A en B gaan het snelste, als je ultieme Pinkpop wilt beleven, gewoon lekker B doen, ik haat ook camperen, dusja maar B is een en al feest
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
vorig jaar zelf rond 10/11 uur bij camping B aangekomen, was toen al nagenoeg vol. Camping C heb ik geen weet van maar het lijkt mij dat je hier altijd nog wel terecht kan.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Kwamen vorig jaar rond 11:30/12 aan op A, was wel best vol maar nog steeds wel ruimte voor ons. B is blijkbaar wel een feestje dus overweeg om dit jaar daar te gaan; doen mensen ook vak hun tent op A en dan feesten op B of?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Op camping C krijg je altijd nog plek. De camping ligt het verst van het festival terrein.
Camping B zou rond 13.00 uur wel eens behoorlijk vol kunnen zijn. Overigens kom je met je
festival bandje op alle campings.
 

PatriesDouma

Playlistbediener
12 mei 2015
22
0
ga al 15 jaar naar Pinkpop, altijd camping B. veel te doen, maar ook groot genoeg om ook rustig te kunnen slapen als je dat wilt.
Meestal vanaf 11.00 / 12.00 uur aanwezig. Altijd plekje kunnen krijgen. Je kan er voor kiezen zo ver mogelijk van de feesttent af te gaan staan :)
En oordoppen mee wil ook wel helpen. Voordeel van camping B is dat ze de meest uitgebreide faciliteiten hebben qua ete, drinken en campingspullen. 24/7 open. Camping C is altijd nog plek. Wel erg ver lopen naar t festivalterrein. Ook erg drukke jaren meegemaakt dat camping D ook nog werd opengegooid, maar dat is een uitzondering. Met een festival / weekendbandje mag je altijd op alle campings komen, ook al staat jouw tent er niet :)
 

Sav

Playlistbediener
12 okt 2014
29
0
Super bedankt voor de antwoorden! Ik ga alsnog voor camping C maar dan weet ik in ieder geval dat daar altijd wel plek is. Dan is het gokken of die twee van ons groepje dan nog on B kunnen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken