Battle of the Acts

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe battle. Dit keer een battle van de bands/acts/artists, kortweg maar gewoon acts genoemd.

Vanaf nu mag je je 10 acts doorsturen die je wilt nomineren. Ik wil het dit keer wel kort houden zodat het niet te lang duurt. Het gaat dus om welke bands/artiesten/acts je het beste vind dit mag zijn omdat ze live zo goed zijn of omdat ze zulke geweldige albums/nummers hebben gemaakt of uiteraard een combinatie van beide. Of om welke reden dan ook.

Er komen 8 groepen met een aantal acts (dat ligt er aan hoeveel er uiteindelijk mee gaan doen, dat ligt weer aan de nominaties).

Alleen de winnaars van de groepen gaan door waardoor het daarna dus al vrij snel klaar is (7 battles; 4 kwartfinales, 2 halve finales en de finale).

PM je 10 nominaties vanaf nu naar mij. De eerste die dat doet zal mijn top 10 krijgen.

Mochten er nog mensen vragen hebben stel ze dan gerust in dit topic. Uiteraard zal ik mijn best doen jullie vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Ik hoop dat er een hoop mensen mee gaan doen en dat het leuke en spannende battles worden.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Voorlopig al 3 mensen die meedoen (WeckoJ, bcmrmaybe en eloelo); kortom 30 nominaties. Eentje ervan heeft er 2 de andere 28 dus 1. Blijf ze opsturen :)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Nu 5 mensen die hun nominaties bekend hebben gemaakt (Brian en chris knoben zijn er bij gekomen); 47 acts, kortom 3 met 2 stemmen.

Graag allemaal even opsturen die hap ;)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Inmiddels 8 mensen die mee doen, 80 nominaties dus:

1 met 3 nominaties
8 met 2 nominaties
61 met 1 nominatie

Ik verwacht toch wel dat er nog minstens 8 mensen meer mee doen dus opsturen die nominaties mensen!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Inmiddels 13 mensen die hun top 10 hebben doorgegeven; 130 nominaties dus:

2 acts met 4 nominaties
12 acts met 2 nominaties
98 acts met 1 nominatie

Blijf ze maar doorsturen mensen!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Helaas verder niks meer gehoord. Als er ook vandaag geen nieuwe mensen nomineren dan stel ik voor dat we allemaal of nog 5 namen nomineren, of 3 van onze top 10 een extra nominatie mogen geven. Ik weet niet wat jullie voorkeur heeft, dus zeg het maar.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
@Luud: Bedankt voor het meedenken.

JB. heeft zojuist ook nog een top-10 doorgegeven wat ons dus brengt op 14 deelnemers:

2 acts met 4 nominaties
14 acts met 2 nominaties
104 acts met 1 nominatie
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Je wou 8 groepen maken waarvan alleen de winnaar doorgaat. Er zijn 120 acts. Dus dat betekent 8 groepen van 15 acts waarvan er maar 1 doorgaat. Lijkt mij voldoende. En anders gaat mijn voorkeur uit naar 5 extra nominaties.

EDIT: Of wou je alleen de acts met 2 stemmen of meer door laten gaan en dat ik het verkeerd begrijp? Dan kunnen we dat met dat 5 extra nominaties proberen en anders altijd nog over gaan voor de top nominaties.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Je wou 8 groepen maken waarvan alleen de winnaar doorgaat. Er zijn 120 acts. Dus dat betekent 8 groepen van 15 acts waarvan er maar 1 doorgaat. Lijkt mij voldoende. En anders gaat mijn voorkeur uit naar 5 extra nominaties.

EDIT: Of wou je alleen de acts met 2 stemmen of meer door laten gaan en dat ik het verkeerd begrijp? Dan kunnen we dat met dat 5 extra nominaties proberen en anders altijd nog over gaan voor de top nominaties.

Zou eerst nog ieder 5 namen kiezen en dan diegene vanaf 2 stemmen door laten gaan en vanaf daar verder beslissen? :)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, ik wil inderdaad liever dat er alleen maar acts mee doen met minstens 2 nominaties. Ondertussen hebben we er daar 26 van dus daar kunnen er nog steeds wel een paar bij. Dus alle zeventien mensen mogen nog 5 namen opgeven en dan ga ik eens kijken op hoeveel we dan komen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Oke, het zijn er nu al 33. Iedereen die nog mee wilt doen (15 namen max) of al mee doet en nog 5 extra namen op wilt geven mag dit doen tot en met vrijdag. Van het weekend zal ik de groepen maken en de battles starten.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
En voor de liefhebber nog een keer een tussenstandje:

17 mensen hebben hun nominaties doorgegeven waarvan 4 15 en de rest (nog) 10.

- 2 acts met 5 nominaties
- 3 acts met 4 nominaties
- 6 acts met 3 nominaties
- 22 acts met 2 nominaties
- 105 acts met 1 nominatie
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ja, ik wil inderdaad liever dat er alleen maar acts mee doen met minstens 2 nominaties. Ondertussen hebben we er daar 26 van dus daar kunnen er nog steeds wel een paar bij. Dus alle zeventien mensen mogen nog 5 namen opgeven en dan ga ik eens kijken op hoeveel we dan komen.

ohh maar dan had ik iets anders gestemd ^^
Wist bij een paar acts toch al dat ze stemmen zouden krijgen en heb toen maar iets onbekendere dingen gekozen om op te stemmen xD
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Omdat jij het bent mag je dan best nog wat veranderen, geef het wel even duidelijk aan wat je wilt veranderen zodat ik niet hoef te gaan zoeken.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
haha nee laat maar zo. zal vandaag of morgen nog 5 extra namen sturen.. :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ja, ik wil inderdaad liever dat er alleen maar acts mee doen met minstens 2 nominaties.

Wel?

Is het niet leuker als er ook verassingen misschien nog ver kunnen komen? of dat er eventueel nog wat te ontdekken valt voor sommigen?
Als het teveel wordt niet doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken