Alleen naar Rock Werchter?

Saar

Nieuw lid
24 jun 2016
2
0
Hey Hey!

Ben je op dit moment alleen om naar Werchter te gaan en ga je liever met een leuke groep muziek liefhebbers mee? Laat hier dan een berichtje achter!
In 2005 zijn we er reeds mee begonnen om mensen samen te brengen, ondertussen doen we dit al 10 jaar. Meer als 80 mensen hebben we al leren kennen via deze weg. Het is een prachtig concept en het werkt goed!

Dus welkom!

Groetjes,

Saar
 

Saar

Nieuw lid
24 jun 2016
2
0
Hey Simon!
Er is zeker en vast een groep, ben daar in 2005 mee begonnen. Dus kom er maar bij ! Ik kan je geen privé bericht sturen wat vervelend is, dus kan je mij anders even toevoegen op fb 'saar mostinckx' om af te spreken?
Tot snel!
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Hoi Saar,

Vooralsnog ziet het er naar uit dat mijn vriendin en ik alleen naar Rock Werchter komen. Geen nood, afgelopen jaar Sziget met zijn 2tjes gedaan en dat is ook goed gelukt. Toch is het leuk als je met gelijkgestemden een festival kunt beleven en samen een feestje kunt bouwen.
We hebben 2 combitickets en toegang tot de Hive. Kijken er nu al naar uit, ik ben benieuwd naar je reactie.

Groetjes Rens
 

Jeffrey Hage

Nieuw lid
8 jan 2017
2
0
Hoi Saar!

De kans is voor mij groot dat ik aankomend jaar ook solo naar Werchter zal gaan. Ik heb dit in 2015 ook al eens geprobeerd. Dat ging wel maar laat ik zeggen dat met een aantal ( Nederlandse ) mensen toch net wat leuker is.

Ik zou het daarom fijn vinden om via deze manier in contact te komen met mensen die mij wel op sleeptouw mee willen nemen haha.

Ben benieuwd naar je reactie!

Jeffrey
 

Lissy

Nieuw lid
17 feb 2017
1
0
Hi Saar & friends,

ik ga dit jaar waarschijnlijk voor het eerst alleen naar Rock Werchter. Ik ga regelmatig alleen naar concerten dus dat moet goed komen, alleen lijkt het me leuk om op een groep terug te kunnen vallen en ook samen op de camping te staan! De kaartverkoop voor de campings is zojuist begonnen. Wat voor een kaarten nemen jullie?

Groetjes,

Lissy
 

Joris1617899643

Nieuw lid
30 mrt 2017
2
0
Hallo iedereen
Ik zoek ook gezelschap voor deze werchter. De line up is gewoon te goed om niet te gaan.
Helaas is er niet veel interesse in de vriendenkring om 4 dagen te gaan (te oud, kinderen, les excuses sont faites pour s’en servir ).

Stuur maar een berichtje voor info, heb voorlopig nog geen tickets besteld.

 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.966
2.013
Hallo iedereen
Ik zoek ook gezelschap voor deze werchter. De line up is gewoon te goed om niet te gaan.
Helaas is er niet veel interesse in de vriendenkring om 4 dagen te gaan (te oud, kinderen, les excuses sont faites pour s’en servir ).

Stuur maar een berichtje voor info, heb voorlopig nog geen tickets besteld.
Dan vrees ik dat je te laat bent.
 

Tess1617899685

Nieuw lid
17 apr 2017
3
0
Heee!

Ik ga waarschijnlijk ook alleen naar Werchter. Zou graag willen aansluiten bij een groep. Ik ben 20 dan.
Saar, hoe zit het met leeftijd in de groep?:)

Byeeee
 

Ewa

Nieuw lid
23 apr 2017
1
0
Hello!
I'm going alone to Rock Werchter on Saturday.. I've been already alone to Pinkpop and it sucks... So if anyone is there who is going alone and looking for a company please let me know :)
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
Hola! Afgelopen jaren gingen wij altijd met een hele groep, maar daar zijn er nu nog maar 2 van over! We kennen nog wel een andere groep, maar die staan op de Hive en gaan vaak niet weg bij de Main.

Mochten mensen zin hebben aan te sluiten, stuur me dan een berichtje! Wij staan op camping C7.

Stippel wel zelf je route uit en dan kan je ons joinen als we naar hetzelfde gaan, ik heb namelijk al een heel schema klaarliggen en daar zal ik niet snel van afwijken :wink:
 

Yvar de niks

Playlistbediener
12 mei 2015
20
0
Hallo,het ziet er naar uit dat ik dit jaar ook alleen naar rock werchter moet. Degenen met wie ik zou gaan hebben of afgezegd of te laat een kaartje gekocht. Het is mijn 3e keer in werchter en ik zou toch nog graag heen gaan met een leuk groepje mensen. De camping maakt voor mij verder niks uit, als het maar gezellig is!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.754
3.692
Hallo,het ziet er naar uit dat ik dit jaar ook alleen naar rock werchter moet. Degenen met wie ik zou gaan hebben of afgezegd of te laat een kaartje gekocht. Het is mijn 3e keer in werchter en ik zou toch nog graag heen gaan met een leuk groepje mensen. De camping maakt voor mij verder niks uit, als het maar gezellig is!

Hoe kan je precies te laat een kaartje gekocht hebben? :p
 

Yvar de niks

Playlistbediener
12 mei 2015
20
0
Yvar de niks wrote:
Hallo,het ziet er naar uit dat ik dit jaar ook alleen naar rock werchter moet. Degenen met wie ik zou gaan hebben of afgezegd of te laat een kaartje gekocht. Het is mijn 3e keer in werchter en ik zou toch nog graag heen gaan met een leuk groepje mensen. De camping maakt voor mij verder niks uit, als het maar gezellig is!


Hoe kan je precies te laat een kaartje gekocht hebben?
1f61b.svg

Dat weet ik niet haha. Ze waren te laat om een kaartje te kopen dat bedoel ik
 

Yvar de niks

Playlistbediener
12 mei 2015
20
0
Hallo iedereen,
Ik en tess hebben besloten om samen een groepje op te zetten om mee naar werchter te gaan. Iedereen mag zich bij ons aansluiten voor gezelligheid op de camping en het festivalterrein. Stuur vooral een berichtje naar een van ons!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.432
2.893
Laat dit niet ruchtbaar worden. Dan heb je zo Project X deel 2 te pakken. Kan ook gezellig zijn trouwens.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.149
4.259
Laat dit niet ruchtbaar worden. Dan heb je zo Project X deel 2 te pakken. Kan ook gezellig zijn trouwens.

Alleen als je tickets voor RW en camping hebt, dus een project X zal het niet zo snel worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken