Album top 20 van 2015 so far

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ok here's the deal. Ik ben wel benieuwd naar wat tot nu toe de favoriete albums van 2015 zijn op het forum. Ik ga dus een top 20 maken, al zal ik waarschijnlijk de volledige uitslag hier posten ;)

De spelregels:
- Je stuurt jou persoonlijke top 10 in een Persoonlijk Bericht naar mij
- Je kan jou top 10 opgeven tot en met 14 juli, de 17e ga ik op vakantie en anders duurt t veel te lang
- Alle albums zijn uitgebracht tussen 01-01-2015 en 30-06-2015
- De nummer 1 die je op geeft krijgt 10 punten, de nummer 2 krijgt er 9 en zo door totdat de nummer 10 er 1 krijgt.
- Gedeelde plaatsen bestaan hier niet, stuur je deze toch in dan houdt ik gewoon de volgorde aan waarop het staat.
- Mijn persoonlijke top 10 stuur ik naar de eerste die zijn/haar top 10 op geeft.

Mochten er verbeterpunten zijn dan hoor ik ze graag, hoe sneller hoe groter de kans dat ik er nog iets mee kan ;)

Ik hoop een hoop mooie lijstjes tegemoet te zien en succes met samenstellen :)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.445
1.558
Heb ook een lijstje ingeleverd, hoop dat er nog fraaie dingen gaan volgen dit najaar want vind dit jaar nog meer karig tot nu toe.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
korte update: De bovenste twee plekken lijken afstand te nemen na de eerste inzendingen. Met een nieuwe inzending kan alles echt weer anders zijn.

Keep those lists coming :)

Ow en wie dat zijn? Tja, dat hoor je achteraf wel :p
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Guys/Girls ik heb even jullie input nodig

Er staan vooralsnog veel albums op een gedeelde plek. Er zijn verschillende mogelijkheden

- Gelijk aantal punten = dezelfde positie
- Wie is het vaakst genoemd door verschillende mensen. De act die het breedst gedragen is krijgt dus een hogere positie dan degene die bijvoorbeeld door 1 iemand veel punten heeft gekregen.
- Degene die de hoogste positie in de persoonlijke top 10's heeft gekregen staat boven degene die vaak wordt genoemd.

Mijn voorkeur gaat uit naar optie 2, maar ik hoor ook graag wat jullie denken dat het best is. Dus wat vinden jullie?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Optie 2, aangezien er een grote verscheidenheid heerst in deze groep lijkt mij een album dat vaker is genoemd beter ^^
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Optie 2 lijkt mij het meest eerlijk. Zo had ik het ook gedaan bij de eindjaarlijst van vorig jaar.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Trouwens, gewoon even een statistiekje tussendoor: tot nu toe 57 verschillende albums. Mogen er natuurlijk best meer worden ;)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
korte update opnieuw. Begin dit weekend leek de nummer 1 al vrijwel bekend, maar dit album is ondertussen toch bijna ingehaald. Keep them coming :)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ondertussen: Twaalf ingestuurde lijstjes dus twaalf keer een nummer 10. voorlopige statistieken

Voorlopig is 1 nummer twee keer op de 10e plek geëindigd.
Daarnaast zijn er twee andere no. 10 die door anderen punten hebben gekregen.
Daardoor staan deze 3 albums op de 3e(!), 22e, en 23e positie.

MAAR IK WIL MEER LIJSTJES :)

(sorry voor de capslock)


PS. Het verschil bovenin is klein, dus ja je lijstje maakt verschil:p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken