Aan welk nummer heb je op dit moment echt een hekel?

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Alle nummers waar een lekker wijf loopt te zingen over EDM beats. Zowat de helft van de top 40 dus.

Momenteel specifieke haat voor Ed Sheeran, die draaien ze toch wel echt veeeels te veel. Galway Girl is echt niet te doen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Oh ja, ik vergeet de recente Nederhop die sinds kort is overgewaaid in België; Boef, Lil Kleine, Jebroer en heel die zooi..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Toch moet ik bekennen dat ik nog enkele nummers van hen kan waarderen. Die blije rommel van bijvoorbeeld Kraantje Pappie daarintegen....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dat poepnummer van Harry Styles en elke cover tegenwoordig waar een fuckin beat onder geramd wordt. Zum kotzen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
[video]https://www.youtube.com/watch?v=z0GKGpObgPY[/video]

Deze toch niet he? Zowat het beste popnummer uit de top 40 so far.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Gewoon echt haat aan Ed Sheeran ! Kan het echt niet meer aanhoren, niet op de Radio.
Zowel originele nummers als die (Sorry voor mijn taalgebruik) KUT Remixen. Kap er gewoon mee .
Ik stem voor een half jaar lang een ED Boycot !
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Nummer waar ik me echt aan irriteer is "Happy". Hoor je gelukkig steeds minder.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Ik snap het heel goed. Ik kan dit echter wel heel goed hebben. Wat heet; ik heb zelfs ene afspeellijst gemaakt met al deze meuk en vind het op zijn tijd best prima. Een beetje guilty pleasure misschien.

Wat ik absoluut NIET kan hebben is dat takkewijf van een Florence & The Machine. Gedrocht. Ik ga ook heel slecht tegenwoordig Muse. Ik kan die kop van hem gewoon echt niet meer uitstaan. Hij kan er ook niks aan doen, maar zijn muziek helpt hem ook niet.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ga ook heel slecht tegenwoordig Muse.

Agreed. Ik paas het stokje door. Nothing But Thieves is echt zo'n 13 in een dozijn rockbandje. Wat is daar nou leuk aan? Verder was ik ook heel snel uitgekeken op Jacin Trill.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
[video]https://www.youtube.com/watch?v=-RJSbO8UZVY[/video]

Meest K*tnummer van het afgelopen jaar
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Wanneer komt de tijdloze festileaks haat top 100? Ik zie genoeg potentie :)
PS: Mijn inbreng hiervoor zal het hele repertoire van Kriss Kross Amsterdam zijn, ik snap niks van hun bekendheid..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat ik absoluut NIET kan hebben is dat takkewijf van een Florence & The Machine.

Trek je dit ook echt niet? Een van de beste SNL setjes. Fenomenale stem die Florence.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=UtnxsIBVm5s[/video]
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Alles wat op rotatie staat bij Studio Brussel.

Het huidige Studio Brussel wordt verweten dat het niet meer alternatief is. Maar wat is alternatief? Dat is een lange discussie zonder winnaars.
Wel vind ik dat er constant dezelfde nummers gedraaid worden. Dat gaat over recente bands zoals Editors, Muse, Florence, Chris(tine and the queens),... en oudere bands (Talking Heads, The Human League,...). Dan zwijg ik nog over de Belgische bands die ze ons door de strot willen duwen (Oscar and the Wolf, Bazart, Tamino, De Nieuwe Lichting,...) Het ergste van al is dat er maar één of twee nummers van elke bands gedraaid wordt. Whispering Sons? Alone is een zalig nummer, maar die hebben toch meer liedjes gemaakt? Zwangere Guy? Heeft die echt geen andere nummers dan Gorik Part One? System Of A Down, hebben die enkel Chop Suey gemaakt? Waarom wordt Groove Is In The Heart van Dee-Lite zo vaak gespeeld? Neen, niet weer Fever van Balthazar aub.

Tijdens de werkuren is Studio Brussel ronduit ondraaglijk. Constant dezelfde liedjes, dag in, dag uit. Alsof er een paar plaatmaatschappijen zendtijd hebben gekocht en dachten "Als we nu Pressure van Muse 30 keer per week afspelen, zou het opvallen?".
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken